آموزش رایگان اسپیکینگ PTE

poster
پیش‌نمایش دوره

برخورداری از مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی یکی از شرایط اصلی تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور است. آزمون‌های بین‌المللی زبان به شکل‌های مختلف در دنیا وجود دارند که به وسیله ... ادامه

برگزارکننده:  MAQCUARIE University  MAQCUARIE University
مدرس دوره:
جمعی از اساتید MAQCUARIE University
3 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  33 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:48 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان اسپیکینگ PTE

روان‌خوانی برای بخش اسپیکینگ

.

  معرفی قسمت اسپیکینگ
مشاهده
"03:55  
  speaking item scoring PDF
"00:03  
  انواع مورد‌ها
"00:24  
  بلند بخوانید
مشاهده
"02:37  
  جملات را تکرار کنید
"02:23  
  تصویر را شرح دهید
"03:05  
  بازگویی سخنرانی
"04:20  
  به سوالات کوتاه پاسخ دهید
"01:52  
  تجزیه و تحلیل پاسخ‌ها: میزان گفتار
"04:02  
  صحبت کردن با سرعت طبیعی
"02:11  
  تجزیه و تحلیل پاسخ‌ها: روان‌خوانی
"03:00  
  تولید گفتار روان
"01:56  
  تمرین روان خوانی
"00:10  
  تجزیه و تحلیل پاسخ‌ها: لحن
"04:05  
  استفاده کردن از لحن
"02:34  
  تمرین- فصل اول
"00:13  
  گرامر: زمان‌ها و صدا
"01:51  
محتوای بخش صحبت کردن
تلفظ برای بخش اسپیکینگ

درباره دوره

برخورداری از مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی یکی از شرایط اصلی تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور است. آزمون‌های بین‌المللی زبان به شکل‌های مختلف در دنیا وجود دارند که به وسیله آن‌ها 4 مهارت اصلی متقاضی بررسی می‌شود. آزمون PTE یکی از این آزمون‌های زبان انگلیسی است که اکثر دانشگاه‌ها آن را معتبر و قابل قبول می‌دانند. دوره آموزش اسپیکینگ PTE به منظور تقویت نحوه صحبت کردن و بهبود این مهارت طراحی شده‌است.

 

آزمون PTE اولین آزمون زبان انگلیسی مبتنی بر رایانه در جهان است که از هوش مصنوعی جهت ارزیابی دقیق، بی‌طرفانه و قابل اعتماد مهارت‌های مختلف شرکت‌کننده در آزمون استفاده می‌کند. این آزمون توسط هزاران موسسه در سراسر جهان پذیرفته شده‌است. همچنین این آزمون به دلیل راحتی آن نسبت به سایر آزمون‌ها توانسته جایگاهی خاص را میان متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور به دست بیاورد. نتایج آزمون معمولا پس از 2 روز در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. آزمون PTE در 50 کشور مختلف برگزار می‌شود که متاسفانه تا این لحظه شرایط برگزاری آن در ایران فراهم نشده است. هزینه آزمون PTE در کشورهای مختلف متفاوت است. برای مثال زمانی‌که هزینه آزمون PTE در کشور آذربایجان 170 دلار است، این هزینه در کشور بحرین 250 دلار و در عراق 217 دلار است. با توجه به این مساله بسیار مهم است که داوطلب شرکت در آزمون PTE پیش از امتحان به یک سطح آمادگی قابل قبول جهت کسب نمره مورد نظر رسیده باشد. کسب این سطح از آمادگی به کمک دوره‌های مختلف مانند دوره آموزش اسپیکینگ PTE امکان‌پذیر است.

 

آزمون PTE در یک جلسه آزمون سه ساعته مهارت‌های گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را ارزیابی می‌کند. در این آزمون مهارت زبان انگلیسی کاربردی ارزیابی می‌شود. بنابراین داوطلب با بخش‌هایی از سخنرانی‌ها و نمودارها مواجه خواهد شد. علاوه بر این در این آزمون داوطلب با طیف وسیعی از لهجه‌های مختلف از بومی گرفته تا غیربومی روبرو می‌شود که در زندگی روزمره با آن‌ها سر و کار خواهدداشت. این آزمون از سه قسمت اصلی تشکیل شده‌است که مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ در یک بخش در حدود 77 تا 93 دقیقه ارزیابی می‌شوند. در این بخش داوطلب ابتدا به معرفی خود می‌پردازد سپس مراحل بعد یعنی روخوانی بلند، تکرار جمله، توصیف تصویر، بازگویی سخنرانی و خلاصه کردن متن را انجام می‌دهد. در انتها 20 دقیقه فرصت در اختیار هر داوطب جهت نگارش یک متن گذاشته می‌شود. آموزش اسپیکینگ PTE به داوطلب کمک می‌کند تا با آمادگی و مدیریت صحیح زمان در این بخش موفق عمل کند.

 

در این دوره نمونه‌های مختلف از بخش اسپیکینگ PTE از نظر روان بودن گفتار، محتوا و تلفظ تجزیه و تحلیل می‌شوند تا داوطلب به این درک برسد که تقویت این سه مورد منجر به کسب موفقیت خواهد شد. در دوره آموزش اسپیکینگ PTE زبان‌آموزان ابتدا با مهارت اسپیکینگ آشنا می‌شوند و سپس روش‌های تقویت و بهبود پاسخ‌ها را فرا می‌گیرند. این مسیر به شکلی طراحی و تنظیم شده که در انتها به موفقیت داوطلب در آزمون ختم شود.

 

دوره آموزش اسپیکینگ PTE به طور کلی به بررسی موارد زیر می‌پردازد:

 

  • انواع مختلف سوال‌های بخش اسپیکینگ آزمون PTE آکادمیک
  • نحوه نمره‌دهی 
  • تجزیه و تحلیل پاسخ‌های نمونه
  • مهارت‌های اصلی لازم برای عملکرد خوب در آزمون
  • دستور زبان و دانش واژگان
  • راهنمایی‌ها و نکات کلیدی بخش اسپیکینگ آزمون PTE آکادمیک
  • تمرین سوالات

 

دوره آموزش اسپیکینگ PTE به منظور کمک به افرادی طراحی شده است که به دنبال بهبود نمره اسپیکینگ خود در آزمون PTE آکادمیک هستند. این آزمون به طور کلی برای آن دسته از افرادی است که شرایط ورود و تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند. با این حال افرادی که جهت مهاجرت کاری یا زندگی در سایر کشورها به بهبود مهارت صحبت کردن خود نیاز دارند نیز می‌توانند از این دوره بهره ببرند. برای تاثیرگذاری بیشتر و بهره‌مندی کامل از این دوره و درک کامل آن بهتر است که زبان‌آموزان در سطح متوسط قرار داشته باشند. به منظور آگاهی از سطح دانش زبانی خود می‌توانید از تعیین سطح زبان مکتب‌خونه استفاده کنید.

 

در پایان دوره داوطلب قادر خواهد بود که قبل از هر چیزی پاسخ‌ها را ارزیابی کند تا بتواند زمینه بهبود و ارتقا توانایی‌های خود را فراهم کند. همچنین داوطلب در انتهای دوره آموزش اسپیکینگ PTE استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را فرا گرفته است که به کمک آن‌ها می‌تواند گفتار روان، دستور زبان و دانش واژگان خود را بهبود بخشد. از آن گذشته درک درستی از بخش اسپیکینگ آزمون PTE  و آشنایی با انواع مختلف سوال‌های این بخش منجر به افزایش اعتماد به نفس داوطلب و آمادگی بیشتر وی در روز آزمون خواهد شد. 

درباره استاد

جمعی از اساتید MAQCUARIE University

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
حامد سلیمانی 1399-09-06
خیلی هم عالی دست تون درد نکنه هم بچه های سایت هم بچه های زبان

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  MAQCUARIE University
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  33 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:48 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)