آموزش رایگان حسابداری برای مدیران

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره آموزشی برای مدیران و افرادی که در حوزه مدیریت و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک شرکت‌ها فعالیت دارند، طراحی شده است. هدف اصلی این دوره افزایش درک مدیران از جوانب حسابداری و مالی است تا بتوانند ... ادامه

مدرس دوره:
4.5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  11 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  14 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با انواع واحد اقتصادی

 آشنایی با حسابداری، تعریف، اصول و مفروضات آن

 صورت‌های مالی و نحوه تحلیل و تفسیر آن

 نسبت های مالی و نحوه محاسبه و تحلیل و تفسیر آن

 بودجه و نحوه بودجه بندی در سازمان‌ها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره آموزشی برای مدیران و افرادی که در حوزه مدیریت و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک شرکت‌ها فعالیت دارند، طراحی شده است. هدف اصلی این دوره افزایش درک مدیران از جوانب حسابداری و مالی است تا بتوانند تصمیمات بهتری در زمینه مالی اتخاذ کنند و عملکرد مالی شرکت را بهبود بخشند.

مدیریت منابع در دنيای پر رقابت امروزی نقش حياتی در زندگی و موفقيت اشخاص حقيقی و حقوقی ایفا می كند . تصميم گيری در خصوص اینکه چه منابعی ، در كجا و چگونه سرمایه گذاری شوند یا به مصرف برسند ، مستلزم داشتن دانش مالی كافی است و كليد دستيابی به دانش مالی آشنایی با حسابداری و مفاهيم اصلی آن ميباشد . از آنجا كه اغلب مدیران سطح ارشد واحدهای اقتصادی در كشور ، دارای تخصص هایی غير از حسابداری و مالی هستند ، لذا در این درس سعی ميشود كه مفاهيم اصلی حسابداری به زبان ساده بيان شود كه بتواند راهگشای مدیران آینده برای اتخاذ تصميمات به هنگام و صحيح برای واحدهای اقتصادی باشد .

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher بابک صادق زاده

جناب آقای دکتر بابک صادق زاده مشغول در حرفه حسابداری بوده و از سال 1384 تا سال 1391 سابقه مدیریت مالی شرکت سهند رخش پارس (گروه کویر موتور) بوده‌اند. سپس از سال 1391 الی 1399 مدیریت مالی شرکت آذر رایکا (تولید کننده ظروف کارخانجات دارو و سایر کارخانجات صنعتی) را برعهده داشتند و پس از آن از سال 1399 تاکنون در پست معاونت مالی هلدینگ ارنیکا (فعال در حوزه­های درمان، رمزارز ، پیمانکاری، گردشگری و …) که شامل شرکت­هایی از قبیل هومسا و فلایتیو و کلینیک نیاوران می­باشد، مشغول به کار هستند. ایشان سابقه 22 سال کار مالی و همچنین 16 سال سابقه مدیریت مالی را دارا می­باشند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1403-01-15
با سلام ممنون از دوره خوبتان بعضی از جلسات صدای استاد مشکل داشت علی الخصوص جلسه یکی مانده به آخر(بودجه)، در خصوص فایل بودجه هم اگر میشود در اختیارما ها هم قرار بدهید ممنون

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  11 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  14 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)