آموزش رایگان لغات فرانسه سطح مقدماتی

poster
پیش‌نمایش دوره

زبان فرانسه یکی از محبوب‌ترین زبان‌های دنیاست که افراد زیادی به یادگیری آن علاقه دارند. در زمان یادگیری این زبان دانستن لغات فرانسه بسیار اهمیت دارد و باعث می‌شود که افراد بتوانند با اعتمادبه‌نفس بیشتری ... ادامه

برگزارکننده:  Lingoni  Lingoni
مدرس دوره:
جمعي از اساتید Lingoni
جمعي از اساتید Lingoni
4 (6 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  17 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

باتوجه‌به اینکه سطح این دوره مقدماتی است، برای شرکت در آن هیچ پیش‌نیازی لازم ندارید. برای شرکت در دوره آموزش رایگان لغات فرانسه هیچ نیازی به دانستن زبان فرانسه و حتی آشنایی با آن ندارید. حتی لازم نیست که قبل از شرکت در دوره چند فیلم فرانسوی ببینید تا بتوانید آن را متوجه شوید. همه چیز از صفر و حتی زیر صفر به شما آموزش داده می‌شود و درنهایت شما اصطلاحات مطرح‌شده در این دوره را برای همیشه به یاد خواهید داشت.

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان لغات فرانسه سطح مقدماتی

لغات فرانسه سطح مقدماتی
  15 لغت پرکاربرد
مشاهده
"08:21  
  جنسیت Masculine or Feminine؟!
مشاهده
"09:05  
  سلام/ خداحافظی کردن
مشاهده
"09:04  
  الفبا
"09:00  
  تلفظ r
"08:08  
  روزهای هفته
"07:39  
  اعداد 1 تا 20
"04:19  
  اعضای خانواده
"10:06  
  خرید کردن
"07:25  
  اعضای بدن
"10:55  
  توصیف افراد
"08:44  
  فصل‌ها و ماه‌ها
"09:20  
  انواع لباس
"11:03  
  خوراکی‌ها
"12:20  
  آب و هوا
"08:23  
  اعداد/ تاریخ/ ساعت
"10:48  
  ملیت
"11:52  

درباره دوره

زبان فرانسه یکی از محبوب‌ترین زبان‌های دنیاست که افراد زیادی به یادگیری آن علاقه دارند. در زمان یادگیری این زبان دانستن لغات فرانسه بسیار اهمیت دارد و باعث می‌شود که افراد بتوانند با اعتمادبه‌نفس بیشتری با دیگران ارتباط برقرار کنند و در بحث‌هایی با موضوعات مختلف شرکت کنند. در دوره آموزش رایگان لغات فرانسه کلمات کاربردی و مهم به همراه عباراتی و اصطلاحاتی که این کلمات در آن‌ها به کار می‌روند آموزش داده می‌شود. لغات پرکاربرد فرانسوی در این دوره به‌گونه‌ای آموزش داده می‌شوند که شما هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نخواهید کرد.

 

هدف از آموزش رایگان لغات فرانسه سطح مقدماتی چیست؟

هدف اصلی از این دوره آموزش لغات پرکاربرد فرانسه با شیوه‌ای نوین به افراد است؛ به‌نحوی‌که آن‌ها هیچ‌گاه لغات دوره را از یاد نبرند و بتوانند آن‌ها را در مکالمات روزمره خود استفاده کنند. این دوره تنها با هدف آموزش لغات طراحی نشده و اصطلاحات کاربردی که لغات در آن‌ها استفاده می‌شوند هم آموزش داده می‌شود. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید این اصطلاحات را در مکالمات کتبی و شفاهی خود به کار ببرید و در زبان فرانسه حرفه‌ای‌تر به نظر برسید.

 

دوره آموزش رایگان لغات فرانسه سطح مقدماتی مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش رایگان لغات فرانسه مناسب دوست‌داران و علاقه‌مندان به زبان فرانسه است که دوست دارند کلمات کاربردی این زبان را یاد بگیرند و از آن‌ها استفاده کنند. این دوره همچنین برای افرادی که در شروع راه یادگیری زبان فرانسه هستند بسیار کاربردی خواهد بود. دانشجویان زبان فرانسه یا افرادی که به دیدن فیلم‌های فرانسوی با زبان‌اصلی علاقه دارند، می‌توانند یادگیری لغات و اصطلاحات فرانسه را از این دوره آغاز کنند.

 

در پایان دوره آموزش رایگان لغات فرانسه مقدماتی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

در پایان این دوره شما با بخش مهمی از لغات فرانسه و عبارات کاربردی که این لغات در آن‌ها استفاده می‌شود آشنا خواهید شد و می‌توانید آن‌ها را در مکالمات خود به کار ببرید. همچنین با توجه به اینکه مدرس این دوره یک شخص فرانسوی است با تلفظ دقیق و درست هر کلمه و اصطلاحاتی که شاید کمتر کسی بداند آشنا خواهید شد؛ بنابراین می‌توان گفت که این دوره شما را با لغات پرکاربرد فرانسه آشنا خواهد کرد و اصطلاحات و عباراتی که خود فرانسوی‌ها استفاده می‌کنند را به شما آموزش می‌دهد.

 

سرفصل‌های دوره

این دوره در 17 جلسه حدود 10 دقیقه‌ای برگزار می‌شود و در هر جلسه یکی از لغات به همراه معنا، کاربرد و شیوه صحیح تلفظ آن آموزش داده می‌شود. در طول هر جلسه با کاربرد لغات فرانسه در جمله و اصطلاحات مربوط به آن هم آشنا می‌شوید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher جمعي از اساتید Lingoni

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1401-02-18
سلام عالیه ادامه درسهارو با همین استاد بزارید لطفا
ناهید ریاحی 1400-10-17
سلام...لطفا ادامه درس های فرانسوی رو با همین استاد بذارین..خیلیییی عالی درس دادن...ممنون.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Lingoni
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  17 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)