دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 14 دانشجو
دانشجوی دوره
19 روز پیش
عالی
مهدی عزیزان مهربانی
27 روز پیش
اگه فبلا یک دوره گذرونده باشی این دوره کاملت میکنه چون کمی سریع حرف میزنن و توضیح میدن
سعید شاهرودی
28 روز پیش
good
حسام الدین زنجانی
1 ماه پیش
من فقط جلسه اول دیدم. گفتم اگه تونستم ارتباط برقرار کنم مابقیشم میبینم . انصافا عالی بود. ترس از یادگیری فتوشاپ داشتم. الان ولی خیلی عالی هستم
محمد حسین کریمی
1 ماه پیش
اول تو تیزر گفت غول ترین آموزش فتوشاپ خاورمیانه. خندیدم... اما مثل اینکه راست میگفت...
الناز سادات سعادتمند
4 ماه پیش
من دوره های متفاوتی و گرفتم ک فکر کنم فتوشاپ و ۳ بار بیشتر گذروندم اما این دوره بسیار عالی هست هم نکته هایی توش هست که در هیچ دوره ای بیان نمیشه هم برخلاف خیلی از مدرسان بسیار تند و کامل تمام مباحث بیان میشه و باعث نمیشه حوصله آدم سر بره واقعا از این دوره راضی هستم ممنون

