امتیاز و نظرات کاربران
4.4
از مجموع 24 امتیاز
3نظر2 ماه پیش
دوره خوبی بود تا اینجا، آقای عابدی هم خیلی خوب و جامع توضیحات رو دادن بدون اینکه خستگی ایجاد کنند
مونا محمدی
2 سال پیش
سلام وقتتون بخیر تمارین رو کجا باید ارسال کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
رویا خسروی
3 سال پیش
دوره بسیار بسیار عالیه.سال هاست که توی فوتوشاپ تجربه کاری دارم اما الان واقعا دارم درس میگیرم و از آموزش اصولی و عالی لذت می برم. تنها انتقادم به صدای موسیقی پس زمینه توی بعضی از ویدیو ها هست که آزار دهنده هست واقعا. به طور کلی موسیقی بهتره بعد از چند ثانیه آهسته محو بشه تا تمرکز روی صدای اصلی از بین نره.
یلدا طالبی هفشجانی







