آموزش فشرده شیمی عمومی

شیمی عمومی اساسی‌ترین و پایه‌ای‌ترین درس برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه و مهندسی و شاخه‌های پزشکی است. همچنین دانش‌آموزان المپیادی که پیش‌تر مطالب را گسترده و جامع‌تر آموزش می‌بینند. در موفقیت آنها در المپیاد شیمی ... ادامه

6 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

روش های به دست آوردن گرمای واکنش از جمله انرژی پیوند قانون هس

آشنایی با ساختار مولکول ها و یون‌ها

آشنایی با استوکیومتری واکنش ها که پایه و اساس سایر درس ها

فرمول شیمیایی مواد مختلف

محتوای دوره

1 فصل 18 جلسه 4 ساعت ویدیو
آموزش فشرده شیمی عمومی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

 شیمی عمومی اساسی‌ترین و پایه‌ای‌ترین درس برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه و مهندسی و شاخه‌های پزشکی است. همچنین دانش‌آموزان المپیادی که پیش‌تر مطالب را گسترده و جامع‌تر آموزش می‌بینند. در موفقیت آنها در المپیاد شیمی سهم به سزایی خواهد داشت. از جمله کاربردهای گسترده آن در صنعت است، که برای تهیه و تولید انواع مواد در مقیاس صنعتی دانستن پایه شیمی و ساختار مواد بسیار کمک‌کننده هست. چه‌بسا صنعت گران بسیاری که برای انجام پروژه‌های کلان به اطلاعات شیمیایی یک عنصر نیاز مبرم دارند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

سودابه هداوند
1 دوره
6 دانشجو

استاد هداوند

عضو المپیاد سال ۸۴ در استان تهران

و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران

با ۲۰ سال سابقه تدریس 

کاملاً مسلط به امور آموزشی و مباحث جدید

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.