دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 38 دانشجو
علیرضا اشکان
5 روز پیش
استاد طالبیان فوقالعاده هستند
هادی جعفری
20 روز پیش
عالی
محمد مهدی کمالیان
22 روز پیش
عالی
کاربر پانزده
3 ماه پیش
با سلام احتراما مراتب سپاسگزاری خود را از دوره بسیار خوبتان ایفاد میدارم . میخواستم مخصوصا از استاد خیلی خیلی تشکر کنم . ممنون
علی کمانی
1 سال پیش
عالیه این دوره، فقط اگه مثالای بیشتری از صنعت ایران زده میشد خیلی بهتر بود.
سینا یوسفی
2 سال پیش
دوره بسیار عالی و تسلط و تدریس مباحث بسیار خوب بود










