دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
علیرضا زمانی
11 ماه پیش
دوره بسیار عالی وکاربردی بود.ممنون
زهره محمدی جهان
1 سال پیش
خیلیییی عالیییی بود قبلا هدف گذاری میکردم ولی ب این دقت نبود و خب ب خیلی از تارگت هامم نمیرسیدم حداقل متوجه شدم مشکل از کجا بود
ساره
2 سال پیش
مطالب عالی و کامل بود که دغدغه ذهنی چگونگی هدفگزاری رو برطرف میکنه و تکنیک های کاربردی بود که با به کارگیری و انجام تمرینات واقعا هر فرد درک کاملی از هدفش در زندگی همراه با شناخت ارزش ها و هدفگزاری حرفه ای به دست مباره تشکر از تهیه این دوره و استاد خوب دوره
رحیم سلطانی
21 روز پیش
خوب و کاربردی و آموزنده بود واسه من
سیدمحراب موسوی
3 ماه پیش
محتوای خوبی داشت، با اینکه خیلیها شو از قبل شنیده بودم. اما نکات جدید هم بود درش. بر خلاف ادعای اولیه که در پایان شما باید به یک شفافیتی در هدفگذاری برسید اینطور نمیشه، فایلهایی هم که قرار بود بارگذاری کنند نکردند. در کل: مفید بود و ارزش دیدن داره. تشکر از دست اندر کاران.
سعید صفری مقدم
1 سال پیش
دوره نسبتا خوبی بود. همینکه برعکس اکثر دورههای این چنینی سخنان زرد انگیزشی نداره و کار عملی می خواد مزیت بزرگی هست. مدرس هم در ارائه مطالب عالی بود. من سه فصل اول برام مفید بود و قسمتهای آخر رو نپسندیدم و تمریناتشو انجام ندادم.










