هوش مصنوعی برای حسابداران

poster
پیش‌نمایش دوره

آیا آماده‌اید که از رقبای خود جلوتر باشید و با تغییرات غیرمنتظره روبرو شوید؟ به‌عنوان یک فرد حرفه‌ای در زمینه مالی، هوش مصنوعی را به‌عنوان آینده‌ای روشن می‌شناسید، اما آیا می‌دانید چگونه از آن به ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 چیستی هوش

 چیستی هوش مصنوعی

 چرایی هوش مصنوعی

 مرور کلی بر کاربردهای هوش مصنوعی در حسابداری و مالی

 چگونگی تعامل با هوش مصنوعی

 انواع هوش مصنوعی

 معرفی محبوب‌ترین شکل هوش مصنوعی، یعنی یادگیری ماشین

 یادگیری ماشین نظارت شده

 معرفی کتابخانه محبوب مبتنی بر پایتون Scikit Learn

پیش‌نیاز‌ها

برای به حداکثر رساندن بهره‌وری از این دوره، داشتن سطح پایه‌ای از دانش پایتون مفید است. با این حال، همچنان می‌توانید برای آشنایی با هوش مصنوعی در این دوره شرکت کنید و از آن بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

آیا آماده‌اید که از رقبای خود جلوتر باشید و با تغییرات غیرمنتظره روبرو شوید؟ به‌عنوان یک فرد حرفه‌ای در زمینه مالی، هوش مصنوعی را به‌عنوان آینده‌ای روشن می‌شناسید، اما آیا می‌دانید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید؟

دوره "هوش مصنوعی برای حسابداران"، ابزارها و دانش لازم را به شما می‌دهد تا در یک چشم‌انداز به‌سرعت در حال تغییر موفق شوید.

اکنون هر رهبر، مدیر و حرفه‌ای مالی اهمیت مقابله با اختلالات را درک می‌کند. طبق نظرسنجی سال ۲۰۱۸ خدمات مشاوره و حسابداری مالی جهانی EY، نزدیک به سه‌چهارم (۷۲٪) از رهبران مالی در سراسر جهان معتقد بودند که هوش مصنوعی تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه هدایت داده‌های مبنی بر بینش خواهد داشت. بااین‌حال، کسب‌وکارهایی که بدون درک چالش‌های مرتبط به پیاده‌سازی تکنولوژی‌های هوش مصنوعی می‌پردازند، با خطرات بزرگی مواجه هستند.

آیا یک حسابدار عادی درک می‌کند که هوش مصنوعی چیست؟ و چرا حسابدارانی که در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار مانند گزارش‌دهی مالی، تحلیل مالی، رعایت مقررات، حسابرسی داخلی و خارجی، مالی، سرمایه‌گذاری و غیره کار می‌کنند، باید نگران هوش مصنوعی باشند؟

هدف این دوره، توسعه حسابداران نسل بعدی است که پیچیده‌ترین تکنولوژی اختراع شده توسط انسان را درک کنند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Rizwan Ahmed

Rizwan Ahmed متخصص امور مالی دارای سابقه‌ی چندین ساله در شرکت‌های حسابداری پیشرو جهان مانند EY، KPMG، BDO، PKF و گرنت تورنتون است. ایشان در طول دوران حرفه‌ای خود، خدمات مالی را به طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها، از جمله شرکت‌های دولتی و خصوصی در صنایع و بخش‌های مختلف از جمله مدیریت سرمایه گذاری، خرده فروشی، حمل و نقل و بانکداری ارائه داده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.