آموزش کنترل پروژه با مایکروسافت پروجکت (MSP) - پیشرفته

poster
پیش‌نمایش دوره

نرم افزار Ms Project برای کنترل و زمانبندی پروژه‌ها کاربرد داشته و این نرم افزار بستری مشابه اکسل دارد و برای ثبت، زمانبندی و پیگیری پروژه‌ها و فعالیت‌های آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این ... ادامه

برگزارکننده:  آکادمی نیک‌درس  آکادمی نیک‌درس
مدرس دوره:
سطح: پیشرفته
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 مدیریت فعالیت‌ها

 نحوه ورود پیش‌نیازها

 ایجاد و مدیریت تقویم‌ها

 انواع گزارش‌گیری‌ها

پیش‌نیاز‌ها

برای بهره‌مندی بهتر از این دوره باید به یک سری از اصول اولیه MSP تسلط داشته باشید. تمام مباحث مورد نیاز این دوره در دوره کنترل پروژه با مایکروسافت پروجکت (MSP) – مقدماتی داده‌ شده‌ است.

سرفصل‌های دوره آموزش کنترل پروژه با مایکروسافت پروجکت (MSP) - پیشرفته

MSP پیشرفته
  مدیریت فعالیت‌ها
مشاهده
"38:45  
  تعیین پیش‌نیازها
مشاهده
"12:37  
  کار با منابع
"34:11  
  مدیریت تقویم در MSP
"20:06  
  وز‌ن‌دهی
"37:50  
  محاسبات پیشرفت پروژه
"29:19  
  زمان‌بندی مجدد
"05:36  
  گزارش‌گیری
"09:03  

درباره دوره

نرم افزار Ms Project برای کنترل و زمانبندی پروژه‌ها کاربرد داشته و این نرم افزار بستری مشابه اکسل دارد و برای ثبت، زمانبندی و پیگیری پروژه‌ها و فعالیت‌های آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

این آموزش تکمیل کننده آموزش کنترل پروژه با مایکروسافت پروجکت (MSP) – مقدماتی بوده و در این آموزش یک پروژه به صورت واقعی مورد بررسی و ثبت اطلاعات قرار می گیرد.

در این آموزش، تمامی فعالیت‌های پروژه، زمان بندی‌ها، پیش نیازها، منابع (انسانی، هزینه ها، ماشین آلات و …) و … را ثبت کرده و همچنین با استفاده از نرم افزار اکسل وزن‌دهی‌های مالی، زمانی و ترکیبی را انجام می دهیم.
فرمول نویسی در نرم افزار MSP برای محاسبات مختلف همچون محاسبه پیشرفت فیزیکی، زمانی، تاخیرها، برنامه ریزی مجدد و … را انجام داده و همچنین به بررسی مفاهیم هر کدام خواهیم پرداخت.

در صورتی که آموزش را به دقت ملاحظه کرده و فرآیند اجرای پروژه را به نحوه احسن فرا بگیرید قادر خواهید بود یک پروژه را در فضای نرم افزار Ms Project به صورت کامل وارد کرده و محاسبات مورد نیاز را انجام دهید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محسن باباپیری

محسن باباپیری کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه دولتی محلات است. در دوره دانشجویی، به عنوان استادیار مشغول به حل تمرین دروس مختلف همچون ریاضیات و آمار بوده‌است. از جمله فعالیت‌های ایشان، سابقه همکاری با مجموعه‌ها و سایت‌های مختلفی جهت انجام مشاوره به بیش از 100 عنوان پروژه و پایان‌نامه‌نویسی، سابقه فعالیت در صنایع تولیدی و صنعتی مختلف و همچنین مسئولیت پیاده‌سازی ISO 9001، IATF، برنامه‌ریزی تولید، پیاده‌سازی و تحت کنترل در آوردن پروژه‌های شرکت‌های مختلف است. در حال حاضر به عنوان کارشناس واحد مهندسی (کارشناس پروژه) در یک شرکت صنعتی مشغول به فعالیت هستند. همچنین وی در زمینه آموزش ویدئویی فعال بوده است. ایشان مهارت کار با نرم‌افزارهای آفیس، MS Project، مینی تب، SPSS و … را نیز دارد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  آکادمی نیک‌درس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)