امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 32 امتیاز
16نظر3 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
9 روز پیش
عالیی
دانشجوی دوره
10 روز پیش
عالی بود
فاطمه محسنی ماهانی
19 روز پیش
عالی
محمدرسول یاراحمدی
3 ماه پیش
به نظرم فوق العاده عالی بود چون از پایه اموزش داده شده و بسیار خوب توضیح داده شده ممنون از استاد احمدپناه و مکتبخونه برای تهیه این دوره مفید و باارزش
محمدامین سلطانیان
5 ماه پیش
بسیار کاربردی
مهدی لطیفی
7 ماه پیش
برای من که هیچ چیز از موسیقی بلد نبودم مباحث خیلی واضح و قابل درک بود.
اکرم آجورلو
9 ماه پیش
خیلی خوب و واضح درس میده. پیشنهاد میکنم به جای اینکه برین آموزشگاه کلی پول بدین بجاش این دوره رو بگیرین.اگه میشه دوره ی پیشرفته اش رو هم درست کنین.
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
عاااالی بود همه چیز خیلی کامل و دقیق بیان شده و کیفیت کار بسیار بالا بود.👌
دانشجوی دوره
2 روز پیش
عالی برای شروع یادگیری گیتار
دانشجوی دوره
7 روز پیش
خوب بود
علی امریرکابی
9 روز پیش
برلی مبتدی خوب بود اما کمی با عجله میره جلو و برای همراهی نیاز به تمرین زیاد داره
محمد اسمعیل آقا حاجی علیان
9 روز پیش
آموزش خوبی بود ولی اگه سرعت بهتر و مقدمه ی کمتر می خواهید این دوره را توصیه نمیکنم
فاطمه محسنی
18 روز پیش
نکات پاییه مفیدی رو مطرح میکنند
فناور نانو
7 روز پیش
خوب توضیح داده شد اما صدای گیتار خیلی ضعیف میمود یا اصلا صداش نمیومد و قطعاتی که اجرا میشد برای یک فرد مبتدی گاهی اوقات نت رو گم میکنه و کاشکی هر میزان که نواخته میشد زیرش یه خط کشیده میشد چون همزمان باید چشم به نوع نواختن میبود و هم به نت و هم به دسته که کدام سیم گرفته میشد
حجت شکور





