دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 424 دانشجو
حسین قلیچ خانی
3 روز پیش
عالی
محمدحسین حیدری فروز
5 روز پیش
عالی و با طمأنینه تدریس جلو میره
نسترن صدوقی
6 روز پیش
آموزش بسیار مفیدی بود اما در کنارش حتما باید تمرین داشته باشید . تنها کامنت من اینه که در این دوره دستوراتی مثل Openrowset یا چیز هایی مثل این(برای اتقال دیتای اکسل که اکثرا باهاش سروکار داریم) به SQLServer آموزش داده نشده.
تینا چاوشی
8 روز پیش
عالی
سعید سعیدی راد
8 روز پیش
عالی
لیلا مرادی
8 روز پیش
تا اینجا که خوب بوده ....











