دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 6 دانشجو
ریحانه خالقی
6 روز پیش
خوبه
امیرحسین یوسفی
13 روز پیش
بسیار عالی و کاربردی با تشکر از شما
سهراب سپهری
4 ماه پیش
دوره بسیار خوبی بود. پیشنهاد میکنم یک دوره تکمیلی یا پیشرفته هم برای بیزاجی استودیو برگزار کنید. و مباحث بیشتری رو پوشش بدید، مانند: بررسی محیط های تست و تولید. شخصی سازی کامل پورتال برای یک شرکت فرضی. پیاده سازی یک سناریوی کامل فرایند با امکان اتصال دو فرایند و استفاده از وب سرویس. موارد Export و Import و غیره ... همچنین یک دوره آشنایی با ابزار Bizagi Managment Console تهیه کنید.

