×
ribbon

آموزش بازار ارزهای دیجیتال

شروع داستان ارزهای دیجیتال به ژانویه سال 2009 میلادی و معرفی بیت‌کوین برمی‌گردد. در آن سال و پس از معرفی بیت‌کوین انقلابی در تمام جهان به وقوع پیوست و اتفاقی شروع شد که تا پیش ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
4.2 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  9 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو - 5 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در این دوره چه پیش‌نیازهایی وجود دارد؟

مباحث این دوره به‌طور کامل و با همه جزئیات مربوطه بیان شده است و همه موضوعات به‌طوری بیان شده که نیاز به هیچ پیش‌نیازی احساس نشود. اما به‌طورکلی برای استفاده بیشتر از مباحث مطرح شده لازم است افراد کار با کامپیوتر و موبایل را بلد باشند و تا حدودی با کلیات مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال آشنا باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال

صرافی‌های ایرانی

در این فصل به معرفی دوره و آشنایی با صرافی‌های ایرانی و در واقع داخلی ارزهای دیجیتال پرداخته می‌شود و به‌طور عملی کار با یکی از این صرافی‌ها را به‌طور کامل به شما آموزش می‌دهیم. 

  معرفی دوره
"04:32  
  ثبت‌نام و احراز هویت
"13:05  
  حسابداری و کیف‌ پول
"17:52  
  معامله و امنیت
"16:21  
  کوییز صرافی‌های ایرانی
 12.3%    
"05:00  
  پروژه صرافی‌های ایرانی (الزامی)
 87.7%    
"60:00  
کیف پول‌ها

در این فصل شما با انواع کیف پول‌ ارزهای دیجیتال و مزیت‌ها و معایب هر کدام آشنا می‌شوید و کار با یک کیف پول معروف دسکتاپ را نیز به طور کامل آموزش می‌بینید.

  انواع کیف پول‌ها
"12:51  
  بررسی کیف پول اتمیک
"19:02  
  کوییز کیف پول‌ها
 100%    
"05:00  
بلاک‌چین و ارزها

در این فصل با مفاهیم بلاک‌چین که در واقع شبکه ارزهای دیجیتال می‌باشد، آشنا می‌شوید و همچنین ارتباط بلاک‌چین و ارزها و نحوه استخراج کردن ارزهای دیجیتال قابل ماین کردن مانند بیت‌کوین و نیز استیک کردن ارزهای با قابلیت استیک مانند تزوس را بررسی می‌کنیم.

  معرفی و طبقه‌بندی
"08:59  
  توضیحات تکمیلی و سایت‌های کمکی
"08:50  
  کوییز بلاک‌چین و ارزها
 100%    
"05:00  
صرافی‌های متمرکز خارجی

در این فصل شما با صرافی‌های خارجی متمرکز و معرفی صرافی متمرکز و غیرمتمرکز چیست و با قسمت‌های مختلف آن‌ها آشنا می‌شوید.

  امنیت
"05:38  
  ثبت‌نام، ورود و پروفایل
"08:03  
  واریز و برداشت و معامله ساده
"21:12  
  معاملات مارجین
"12:36  
  استیکینگ و سیوینگ
"04:08  
  کاهش کارمزدها
"05:57  
  کوییز صرافی‌های متمرکز خارجی
 23.1%    
"10:00  
  پروژه صرافی‌های متمرکز خارجی (الزامی)
 76.9%    
"105:00  
صرافی‌های غیر متمرکز خارجی

در این فصل شما با صرافی‌های خارجی غیرمترکز و قسمت‌های مختلف آن‌ها آشنا می‌شوید سپس به بررسی یک صرافی معروف در این زمینه یعنی یونی سواپ (uniswap) می‌پردازیم.

  معرفی و توضیحات
"01:10  
  بررسی صرافی یونی سواب
"06:20  
  کوییز صرافی‌های غیر متمرکز خارجی
 100%    
"05:00  
تحلیل بنیادی و آمار و اطلاعات ارزها

در این فصل به تحلیل و بررسی آمار و ارقام ارزها و همچنین سایت ارزها و اطلاعاتشان می‌پردازیم.

  صفحه اصلی کوین مارکت کپ
"06:07  
  صفحه هر ارز در کوین مارکت کپ
"10:50  
  بررسی سایت ارزها
"11:30  
  سایت تریدینگ ویو
"04:51  
  سایر سایت‌ها
"07:04  
  کوییز تحلیل بنیادی و آمار و اطلاعات ارزها
 6.5%    
"05:00  
  پروژه نهایی (الزامی)
 93.5%    
"120:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

شروع داستان ارزهای دیجیتال به ژانویه سال 2009 میلادی و معرفی بیت‌کوین برمی‌گردد. در آن سال و پس از معرفی بیت‌کوین انقلابی در تمام جهان به وقوع پیوست و اتفاقی شروع شد که تا پیش از آن هیچ سابقه و تصوری از آن وجود نداشت. برای اولین‌بار در تاریخ نوعی از پول به جهانیان معرفی شد که نه قابل‌لمس شدن بود و نه هیچ پشتوانه دولتی‌ای داشت.

ارز دیجیتال شکل الکترونیکی پول است و بر پایه علم رمزنگاری اختراع و توسعه داده شده است.

توسعه و اهمیت بازار ارزهای دیجیتال به‌اندازه‌ای است که امروزه بازار معاملات ارزهای دیجیتال در کنار بازار معاملات نفتی به پررونق‌ترین و سودآورترین بازار برای فعالین اقتصادی تبدیل شده است. علاوه بر این ویژگی‌های جذابی که در ارزهای دیجیتال وجود دارد این بازار را به یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال در ایران نیز مانند همه جای جهان روزبه‌روز در حال گسترش بوده است و به علت شرایط اقتصادی موجود در بازارهای سرمایه‌گذاری ایران، افراد تمایل زیادی به حضور در بازار ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از این طریق نشان داده‌اند.

حضور در بازار ارزهای دیجیتال و فعالیت مؤثر در این بازار مانند همه فعالیت‌های اقتصادی دیگر نیازمند آشنایی و کسب مهارت در خریدوفروش و فعالیت در این بازار است. به علت به‌روز بودن مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال و گستردگی مباحث مربوط به این پدیده امروزه منابع زیادی دراین‌رابطه به وجود آمده است.

دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین دوره‌های آموزشی مربوط به ارزهای دیجیتال است و به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با تمام مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال با چگونگی انجام معامله در این بازار و کسب درآمد در این بازار نیز آشنا شوند.

مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این دوره شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با مفهوم کلی ارز دیجیتال
  • آشنایی با صرافی‌های ایرانی و خارجی
  • آشنایی با معاملات ساده و مارجین
  • آشنایی با مفاهیمی مثل Staking ، Mining ، بلاک‌چین و غیره
  • تحلیل و آمار و اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال
     

هدف از برگزاری دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

اصلی‌ترین هدف این دوره آموزش اصولی و کاربردی معامله ارزهای دیجیتال و آموزش هدفمند کار با ارزهای دیجیتال به‌منظور حضور مفید و کاربردی افراد در بازار معامله ارزهای دیجیتال بوده است. در کنار این هدف، اهداف دیگری مثل افزایش تسلط در بازار ارزهای دیجیتال برای افرادی که آشنایی نسبی با این موضوع دارند و قصد دارند دانش خود در این زمینه را افزایش دهند نیز مدنظر قرار داشته است.

دوره آموزش بازار ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

در این دوره سعی شده است تا همه مباحث به طور کامل از صفر تا صد بیان شوند و هیچ موضوعی ناگفته باقی نماند. به همین جهت این دوره برای همه افراد علاقه‌مند، با هر سطحی از دانش مناسب و مفید خواهد بود. به طور جزئی و مشخص همه کسانی که قصد دارند حضور مفید و مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند، کسانی که قصد دارند تا در این بازار سرمایه‌گذاری کنند و کسانی که قصد دارند دانش خود را در این موضوع افزایش دهند می‌توانند با شرکت در این دوره نتیجه خوبی به دست بیاورند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher مهران کریمی تبار

مهران کریمی تبار دانش آموخته رشته هوشبری از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است. ایشان از سال 1398 تا به حال به مدت 3 سال مشغول به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است، ایشان مدتی به‌صورت آنلاین و خصوصی در این زمینه تدریس کرده‌اند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
مجتبی اکبری 1402-11-20
با سلام و احترام از تمام تیم سایت مکتب خونه به خصوص مدرس محترم دوره ارز دیجیتال کمال تشکر را دارم.
مهدي جعفري نژاد 1401-08-02
باسلام دوره خوبيه خصوصا براي كساني كه تازه كارهستند ومي خواهند بااين مفاهيم اشنا بشن
سید مجید برکاتی 1401-06-02
دوره ساده و مقدماتی بود و مناسب برای افرادی چیز زیادی از این موضوع نمیدانند. به نظرم همه مطالب لازم یک دوره مقدماتی گفته شد. فقط سه تمرین اجباری را مناسب ندانستم به خاطر اینکه من برای آشنایی با رمز ارزها دوره را انتخاب کردم نه ترید

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  9 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو - 5 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام