دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
میعاد نوشادی
2 ماه پیش
این دوره برای برنامه نویس ها که یه زبان رو بلدن خیلی خوبه! برای صفر صفر یکم سنگینه بنظرم
محمدصدرا خدادادزاده
3 سال پیش
دوره دوره ی خوبیه ولی ایده ال نیست . خیلی وقتا ایشون فقط یک سری قابلیت هارو «استفاده» میکنن و هیچ تعریف یا توضیحی دربارش نمیدن و دوره نیازمند گوگل کردن بیش از حده
دانشجوی دوره
1 سال پیش
من دوره های دیگه رو نگاه نمیکردم اصلا متوجه این دوره نمیشدم البته فعلا اولای آموزشم اولاخیلی کلی داری آموزش میدی دوما شما داری یه کانسپتی رو درس میدی یکسری نیازمندی داره برادر من مثلا فصل دوم که داری راجع به کاندیشن ها صحبت میکنی خیلی ریلکس داری یه فاکنشن مینویسی در صورتی که اصلا فانکشن رو اصلا توضبح ندادی خب کسی که داره آموزش مبینه اصلا دلسرد میشه من خودم چون دوره های قبلی رو نگاه کرده بودم متوجه میشدم اما کسی که اولین بارش هست نه تنها یاد نمیکیره بلکه دلسرد میشه خیلی عصبی شدم










