امتیاز و نظرات کاربران
3.5
از مجموع 10 امتیاز
4نظر6 روز پیش
دوره خوبی بود مفید واقع شد
علیرضا صحرانورد
15 روز پیش
ا کی بود فقط کیفیت ضبط صدا خوب نبود واضح نبود
رضا مرداني
2 ماه پیش
دوره مفیدیهست و کسایی که در حوزه کارشناسی بیمه، قوانین کارفرما ویا اشنایی با قوانین بیمه جهت احقاق حقشون تمایل دارند که اطلاعات پایه ای داشته باشند براشون کاربرد بیشتریداره.در کلا من از اینکه این دوره رو گذروندم و اطلاعاتی در خصوص قوانین بیمه بدست اوردم راضی هستم.
پانته آ نکواصل
15 روز پیش
بسیار ضعیف
فائزه مومنیفرد





