×
ribbon

ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون

هدف از دوره ذهنیت بر‌نده با لوئیس همیلتون چیست؟ لوئیس همیلتون به‌عنوان پرافتخارترین راننده فرمول 1 در تاریخ این ورزش، می‌داند که برای قهرمانی و برنده شدن چه چیزی لازم است. اکنون او به شما ... ادامه

ارائه دهنده:  Master Class  Master Class
مدرس دوره:
4.7 (7 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  2 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   دوبله فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه آماده‌سازی ذهنی

 نحوه تمرکز کردن

 چگونه پرانرژی‌تر باشیم.

 چگونه سلامت‌تر باشیم.

سرفصل‌های دوره ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون

ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون
  با لوئیس همیلتون آشنا شوید
"04:49  
  اشتیاقت را شعله‌ور کن!
"09:14  
  قدرت تاثیرات و الهامات
"09:14  
  عملکرد در بالاترین سطح
"09:14  
  نحوه برخورد با شکست
"12:14  
  چگونه اعتماد ایجاد کنیم و کار گروهی را ارتقا دهیم؟
"14:54  
  چگونه انضباط فردی را تمرین کنیم؟
"09:45  
  بدن خود را برای عملکرد بهتر ارتقا دهید
"12:50  
  آمادگی ذهنی
"12:32  
  قدرت علایق متنوع
"13:14  
  بر جهان فراتر از دنیای خود تأثیر بگذارید
"12:09  
  مسیر را برای دیگران هموار کنید
"13:40  

ویژگی‌های دوره

دوبله فارسی
دوبله فارسی

این دوره دارای دوبله اختصاصی است.

 

درباره دوره

هدف از دوره ذهنیت بر‌نده با لوئیس همیلتون چیست؟

لوئیس همیلتون به‌عنوان پرافتخارترین راننده فرمول 1 در تاریخ این ورزش، می‌داند که برای قهرمانی و برنده شدن چه چیزی لازم است. اکنون او به شما یاد می‌دهد که چگونه در زندگی خود به پیروزی دست یابید. چه از قبل اهداف خود را بدانید و چه هنوز در تلاش برای کشف آن‌ها هستید، یاد خواهید گرفت که چگونه با ترس‌های خود روبرو شوید، نکات منفی را به مثبت تبدیل کنید و به طور مداوم خود را به چالش بکشید تا پتانسیل واقعی خود را بیابید و به آن برسید. شما می‌توانید دوره ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون را با دوبله اختصاصی مکتب‌خونه مشاهده کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Lewis Hamilton

لوئیس همیلتون، زادهٔ هفتم ژانویه ۱۹۸۵ راننده بریتانیایی مسابقات فرمول یک از تیم Mercedes AMG Petronas است. او با هفت عنوان قهرمانی فرمول یک قهرمانی جهان، به همراه میشائیل شوماخر به عنوان پرافتخارترین راننده تاریخ شناخته می‌شود.

او نخستین قهرمانی خود در مسابقات فرمول یک را در سال ۲۰۰۸ و با تیم McLaren به دست آورد و تا سال ۲۰۱۲ برای این تیم رانندگی کرد. او سپس در ۲۰۱۳ به تیم مرسدس پیوست و در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برای دو سال متوالی قهرمان فرمول یک شد؛ او این قهرمانی‌های متوالی را در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ هم ادامه داد. وی هم‌چنین با کسب ۱۰٣ پیروزی در مسابقات جایزه بزرگ و کسب ۱۷۸ سکو، رکورددار است و بالاتر از شوماخر در رده اول بیش‌ترین پیروزی در تاریخ مسابقه‌های فرمول یک قرار دارد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
پوریا سلطانی 1402-06-27
خیلی دوره خوبی بود واقعا تحت تاثیر سبک زندگی همیلتون قرار گرفتم مخصوصا وقتی در مورد رابطه اش با شکست صحبت می‌کنه و میگه مدام با چالش ها روبرو بشید
سعید غریبی 1402-02-29
دوره ی خیلی جالب و پر محتوایی بود و پیشنهاد میکنم یه قلم و دفتر همراهتون باشه تا حین صحبت هاش یک سری نکات و جمله هارو یادداشت کنید و هرزگاهی یه نگاهی بهشون بندازید.
مریم مرادی 1402-11-11
دوره خوبی بود. بیشتر با همیلتون آشنا شدم و اول راه مسیر خودم بودم و یکم به حال خوبش نیاز داشتم.
زهرا رمضان نژاد 1402-01-01
این دوره ذهنیت تازه ای به آدم میده و همیلتون با مثال هایی که از خاطرات و تجربه های شخصیش می زنه مطالب قابل باور و قابل هضم میشن . دوره ی خوبیه !!

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.


رقابت‌های گرندپری فرمول یک از مهیج‌ترین مسابقات ورزشی است که به علت پیوند انسان و خودرو، سرعت و شتاب بالا، در میان علاقه‌مندان به ورزش از محبوبیت بالایی برخوردار است. رقابت‌های اتومبیلرانی فرمول یک در هر فصل به صورت یک سلسله مسابقه در شهر‌ها و پیست‌های مختلف برگزار می‌شود. در سال 2019 گرندپری در ۲۱ مرحله برگزار شد که در پایان گرندپری 2019 لوئیس همیلتون از تیم مرسدس بنز با ۴۱۳ امتیاز قهرمان شد. پرافتخارترین رانندگان فرمول یک؛ مایکل شوماخر از تیم فراری و لوئیس همیلتون از تیم مرسدس بنز با ۷ بار قهرمانی، پرافتخارترین رانندگان فرمول یک تا سال 2019 هستند.

بیوگرافی لوئیس همیلتون

مایکل شوماخر افسانه‌ای در یک رقابت کارتینگ در سال ۲۰۰۱ شرکت کرد و لوئیس همیلتون در این مسابقه به رتبه هفتم دست‌یافت اما با این حال مایکل شوماخر آلمانی استعداد  Lewis Hamilton این راننده بریتانیایی را مشاهده کرد و او را تحسین کرد. مایکل شوماخر در مصاحبه‌ای بیان کرد: « Lewis Hamilton راننده‌ای باکیفیت و قوی است و تنها ۱۶ سال سن دارد. اگر به همین راه ادامه دهد قطعاً به فرمول یک راه خواهد یافت. دیدن رانندگانی با این سن روی پیست بسیار جالب است و این واضح است که  Lewis Hamilton آمادگی ذهنی لازم را داراست.»
مایکل شوماخر نیز راننده سابق فرمول یک و قهرمان ۷ فصل جهان است.  وقتی که مایکل شوماخر چهار ساله بود علاقه وی به ماشین مشخص شد. وقتی که مایکل شوماخر 18 ساله بود در رده کارتینگ قهرمان آلمان و اروپا گردید.

لوئیس همیلتون که به‌ عنوان بهترین راننده فرمول یک در تاریخ این ورزش شناخته می‌شود، می‌داند که برای رسیدن به سکوی نخست چه چیزهایی لازم است. اکنون، او با برگزاری کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون به شما یاد می‌دهد که چگونه در زندگی خود به برتری دست‌یابید، در کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون یاد می‌گیرید اهداف خود را بشناسید و در تلاش برای کشف آن‌ها باشید. در کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون شما یاد خواهید گرفت که چگونه با ترسهای خود روبرو شوید، نکات منفی را به مثبت تبدیل کنید.

مباحث مسترکلاس ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون

مباحثی که در کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون آموزش داده می‌شود به صورت موارد زیر هستند:

1. آشنایی با مدرس جدیدتان

در کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون متوجه می‌شوید که او، یک سمبل فرهنگی و موفق‌ترین و اولین راننده سیاه‌پوست تاریخ مسابقات فرمول یک است. او در کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون آموخته‌هایش را با شما در میان می‌گذارد و شمارا به بالاترین سطح خود می‌برد.

2. اشتیاقتان را شعله ور کنید

در کلاس‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون بیاموزید که چگونه پایه‌ای برای موفقیت ایجاد کنید. در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون،  Lewis Hamilton به شما آموزش می‌دهد که چگونه به توانمندی‌های ذاتی خود دسترسی داشته باشید.

3. قدرت اثرگذاری و الهام گرفتن

لوئیس در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون درس‌هایی از دیگران را با شما به اشتراک می‌گذارد که در فعالیت‌های اخیرش باعث انگیزه بخشی وی شده‌اند و او را راهنمایی کرده‌اند. او راجع به یافتن راهنماهای مختلف برای اهداف مختلف صحبت می‌کند و اینکه آن‌ها چه نقشی در موفقیتش داشته‌اند.

4. جایی در ماشین

در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون، لوئیس شما رو روی صندلی ماشینش می‌نشاند و به شما توضیح می‌دهد وقتی راننده‌ی فرمول یک هستید، چه احساسی دارید.

5. نحوه رویارویی شدن با شکست‌ها

وقتی لوئیس در تاریخ فرمول یک از همه بیشتر به برد رسیده است، پس قاعدتاً درس‌های ارزشمند زیادی در این راه یاد گرفته است. در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون او به شما می‌آموزد که چگونه با ناملایمات و شکست‌ها روبرو شوید تا پیشرفت کرده و قوی‌تر شوید.

6. نحوه اعتماد سازی و رواج کار تیمی

لوئیس متوجه شده است که راندمان بهتر گروهش با خود لوئیس آغاز شده و به پایان می‌رسد. در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون، او استراتژی‌هایی را برای ترویج کار تیمی در زندگی ارائه می‌دهد که شامل ارتباط گرفتن، اعتمادسازی و تکنیک‌های رهبری می‌شود.

7. نحوه تمرین انضباط شخصی

موفقیت لوئیس به کنترل بی برو برگشت توانمندی‌ها، از تمرینات بدنی و اخلاق کاری گرفته تا انگیزه‌ها و عواطف، نیاز دارد. در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون، شما روش‌های کنترل خود و داشتن انضباط شخصی برای گرفتن نتایج بهتر را یاد خواهید گرفت.

8. پرورش بدن خود برای داشتن عملکرد بهتر

لوئیس به عنوان راننده‌ی فرمول یک تمریناتش را با شما به اشتراک می‌گذارد که برای رسیدن به شرایط ایده آل بدنی به شما کمک خواهد کرد. او در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون راجع به رژیم غذایی و عادات تمرینی خود صحبت می‌کند.

9. آمادگی ذهنی

لوئیس نحوه آرام شدن و تمرکز کردن در درون ماشین، درست قبل از شروع مسابقه رو با شما در میان می‌گذارد. در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون، شما یاد می‌گیرید چگونه از لحاظ ذهنی آماده باشید و چگونه ذهنتان را آماده‌سازی کنید.

10. قدرت انگیزه های گوناگون

به گفته لوئیس در ورزشی که مردم حین انجام دادن آن، غذا می‌خورند، می‌خوابند و نفس می‌کشند و مسابقه می‌دهند، انجام کارهای دیگر نیز او را حین مسیر بهتر می‌کند. در دوره‌های ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون، شما منافع جستجوی انگیزه‌های گوناگون برای افزایش سلسله مهارت‌های مختلف را یاد می‌گیرید.

سخن پایانی

از رکوردهای دست‌نیافتنی او می‌توان به بیشترین قهرمانی جهان، بیشترین برد در تاریخ، رکورد بیش‌ترین امتیاز دوران حرفه‌ای، رکورد بیش‌ترین پیروزی تعیین خط، بیشترین برد در یک فصل بدون بردن قهرمانی فصل، بیشترین برد در گرند پریکس مشابه،  پیروزی در بیشترین گرند پریکس‎های مختلف، بیشترین امتیاز در یک فصل، بیشترین سکو در یک فصل، بیشترین دور به عنوان نفر اول، بیشترین کیلومتر به عنوان نفر اول و غیره در کل تاریخ فرمول یک اشاره کرد و از او به عنوان بهترین و پرافتخارترین راننده تاریخ یاد می‌شود.

poster
  
برگزار کننده:  Master Class
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  2 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   دوبله فارسی