×
ribbon

رهبری موثر استارت آپ‌ها

کارگاه رهبری موثر در استارت‌آپ‎ها روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در مرکز کسب‌وکارهای نوپا برگزار ‌شد.موضوع اصلی این کارگاه در رابطه با رهبری کردن همراه با هوش‌هیجانی ‌‌و هوش عاطفی است که عماد قائنی مدرس کارگاه ... ادامه

ارائه دهنده:  مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گیری کسب‌وکارهای نوپای فاوا  مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گیری کسب‌وکارهای نوپای فاوا
مدرس دوره:
5 (1 رای)
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  0:25 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره رهبری موثر استارت آپ‌ها

سخنرانی‌ها

درباره دوره

کارگاه رهبری موثر در استارت‌آپ‎ها روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در مرکز کسب‌وکارهای نوپا برگزار ‌شد.
موضوع اصلی این کارگاه در رابطه با رهبری کردن همراه با هوش‌هیجانی ‌‌و هوش عاطفی است که عماد قائنی مدرس کارگاه در ابتدا در مورد تفاوت مدیریت و رهبری به ارائه توضیح پرداخت. سپس در مورد هوش هیجانی، ایجاد انگیزه در فرد توضیحاتی ارائه داد.

کلیت این دوره بحث search inside yourself است. search inside yourself یک دوره دو روزه است که توسط شرکت گوگل طراحی شده است که برای شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. پایه و اساس این دوره برای تقویت هوش‌هیجانی ‌‌و رهبری است و موضوع اصلی بحث mindfulness meditation است. این تمرین‌ها برای فضای IT بسیار مفید و موثر هستند. موضوع اصلی بحث رهبری کردن است که با هوش‌هیجانی ‌‌و هوش عاطفی می‌خواهیم توضیح دهیم. این کار را بر اساس mindfulness انجام می‌دهیم.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher عماد قائنی

عماد قائنی متولد سال ۱۳۵۹ تهران ، مؤسس ساید وب یاد است، سرویسی که به صورت تخصصی به انتشار ویدئوهای آموزشی می پردازد، او در معرفی کوتاه خود در وب یاد می نویسد: من در زمینه منابع انسانی و به ویژه آموزش و آموزش الکترونیکی فعالیت می‌کنم.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  0:25 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)