امتیاز و نظرات کاربران
4.4
از مجموع 21 امتیاز
14نظر6 روز پیش
خیلی مفید بود
نازیلا تمجیدشبستری
8 روز پیش
عالی و مفید
مينا کريمي
9 روز پیش
نکات خوبی بود تشکر 🌺
دانشجوی دوره
12 روز پیش
خیلی خوب بود
آیدا احمدی
11 روز پیش
خوب
فاطمه رضایی
14 روز پیش
مفید بود 🙏🏻🌹
دانشجوی دوره
15 روز پیش
دوره ی خوبی بود
ابوالفضل آهنگر نارنج بن
18 روز پیش
دوره خیلی خوبی بود ممنون
آلاله
19 روز پیش
دوره خوبی برای شناخت زبان بدن و کارکرد آن
جلال احمدی حسن آباد
21 روز پیش
عالی
ندا
7 روز پیش
نکات خوبی رو ارائه میده
محمد نظری
15 روز پیش
خوبه اما یه مقداری تکرار زیاد داره!
یاسر خرّمشاهی
6 روز پیش
خوب
امين اله افتخارنیا
9 روز پیش
سلام .بیشتر شبیه تندخوانی و روخوانی کتاب بود تا اموزشو مطالب هم بیشتر تکراری بود
شقایق زرگرزاده

