دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 36 دانشجو
طاهره طهرانی
1 روز پیش
Good
دانشجوی دوره
3 روز پیش
با درود و عرض خسته نباشید به جناب اقای دکتر نجم ابادی گرامی ازتلاشهای شما در طراحی وارائه ی دوره های ان لاین صمیمانه قدردانی میکنم محتوای غنی ، شیوه ی بیان روان در انتقال دانش این دوره ها به تجربه ای بسیار مفیدوتاثیر گذار تبدیل کرده است برای شما ارزوی سلامتی ، موفقیت وتداوم این مسیر ارزشمند را دارم بشارتی
زهرا پوربهرام
4 روز پیش
آشنایی اولیه خوبی به آدم میده در مورد یکسری حس های درونی ک معمولا توجهی بهش نداشتیم/نکردیم و نشناختیمشون .
دانشجوی دوره
4 روز پیش
بسیار روان وجذاب تدریس شده بود کمک کرد دید بهتری نسبت به حس هام پیدا کنمبخصوص قسمت غم و ترس و شرم خیلی برام جالب و کاربردی بود ممنونم
مرضيه عسگري آزاد
4 روز پیش
خیلی کاربردی
شادی بهرامی بوکانی
5 روز پیش
باسلام مطالب به طور خلاصه و کاربردی مطرح شد و تمرینات نیز خوب بودند.

