امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 13 امتیاز
8نظر3 ماه پیش
خیلی عالی بود
دانشجوی دوره
1 سال پیش
خیلی عالی بود . من استفاده کردم واقعا
سیده سنا حسام زاده
8 روز پیش
مناسب بود راه حل های اجرایی بیشتری پیشنهاد میشد بهتر بود
مرتضي پاک نژاد راسخي
5 سال پیش
با سلام و ارادت جامعه ما خیلی به این صحبتها نیاز دارد برای من خیلی مفید و الهام بخش بود . مرسی که تلاش می کنید .
خدیجه سیاه زاده هنزائی
26 روز پیش
این دوره بیشتر یک گفتمان دوستانه هست تا یک دوره آموزشی. به هر حال جالب بود
مهسا کليدري
2 ماه پیش
بدیهیات گفته شد ولی خیلی خوبه که از این دست برنامه ها بیشتر باشه و مطمئنم به مرور محتوا ها بهتر و بهتر خواهد شد... موفق باشید.
سروش تیموری تفرشی
5 ماه پیش
خیلی بهتر میتونست باشه اطلاعات زیادی در اختیارمون نزاشت
سید محمد صادق ذاکری
2 سال پیش
سلام خوب نبود محتوای جالب توجه و مفیدی دستگیر من نشد. سطحی بود. اما!!!مجری خوب بود. همچنین ایده و مشی همچین برنامه هایی عالی هست. امید که ادامه دار باشه....
دانشجوی دوره








