امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 34 امتیاز
20نظر11 روز پیش
با بیان شیوای خانم سجادیان، واقعا دورهی فوقالعاده و پرباری بود.
سید جواد عادل برخوردار
14 روز پیش
کاربردی بود و دید خوبی میده
پریا سرلک
19 روز پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
22 روز پیش
همه موارد عالی توضیح داده شده و بشدت روان و جذاب هست.
هومن کاظمی
1 ماه پیش
چقدر زیبا و شیوا مطالب رو توضیح دادید اواسط دوره هستم و دارم لذت میبرم.
دانشجوی دوره
3 ماه پیش
سلام ممنون از دوره جامعتون ای کاش فایل pdf دوره هم در دسترس بود.
دانشجوی دوره
4 ماه پیش
مطالب مفید بودن ولی اینکه از وسط ویدئو پرید بخش دیگه غیر قابل انتظار بود
مهدیس سهیلی
7 ماه پیش
خیییییلی دورهی پرمحتوا و کاربردی هست، با کلی مطلب اصولی آشنا شدم و از دیدنش خوشحالم
حبیب امیرخانی
8 ماه پیش
محتواهای خوبی ارائه شد، البته که جا داشت مثال ها و نمونه های عینی بیشتری در قالب محتواها ارائه میشد. در کل مفید و قابل استفاده بود تشکر
یاسر حسینبیک
9 ماه پیش
تا الان که بیشتر از 70% دوره رو گذروندم خیلی مفید بوده. من در صنعت FMCG کار میکنم و علیرغم تعامل کمتری که با ابزارهای دیجیتال داریم اما مطالب مفید و مهمی یاد گرفتم از این دوره.
امیرمحمد جهانی
1 سال پیش
دوره روون، شفاف و منظم و خوبیه برای کسی که می خواد با کمپین آشنا بشه .
بیتا کهشیدی
2 سال پیش
به نسبت پولی که دادم آموزش خوبی بود جزئیات خیلی خوبی رو بهش اشاره کرد و کیفیت خیلی داشت فقط یه نقطه ضعفش این بود که مدرس به صورت یکنواخت تدریس می کنه و بعد از چند ساعت آموزش دیدن، خسته کننده میشه
پویش نیکخو
21 روز پیش
خوب بود ک تمرین کمپین نویسی داشت
پگاه سمنانی
4 ماه پیش
مناسب بود برای شروع ، مختصر و مفید . ولی خب اطلاعات بروز و فوت کوزه گری خاصی نداشت . در مجموع چارچوب خوبی رو منتقل میکردن و توضیح خیلی خوب
دانشجوی دوره
1 سال پیش
سلام. ممنون از مکتبخونه و استاد دوره اسلایدهای این دوره قابل دانلود هست؟ و اینکه لطفا یک یا چند کتاب معرفی کنید که با محتوای این دوره تطابق داشته باشه برای مطالعه بیشتر... متشکرم
هانیه سادات جعفریه






