امتیاز و نظرات کاربران
4.5
از مجموع 12 امتیاز
6نظر13 روز پیش
عالی بود نکات کلیدی در زمانبندی مناسب توسط مدرس محترم به فراگیر منتقل گردید بیان بسیار شیوا بود.
روناک مهاجرپور
2 ماه پیش
استاد فن بیان بسیار بسیار خوبی داشتن و برای هر یک از موارد مثال های عملی میزدن... بنابراین صرفا دوره تئوریکی نبود!
فاطمه ناطقیان
4 ماه پیش
عالی. خلاصه، مختصر و بدون طول و تفسیر اضافه و بسیار کاربردی
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
خلاصه و مفید
ریحانه زهرا اسفندیارپور
1 سال پیش
یکی از خوبی های این دوره اینه که بهت اعتماد به نفس تا حین جلسات پرقدرتر ظاهر بشی و تشکر میکنم بابت محصول با کیفیت و کاربردی تون کمتر دیدم با این مبلغ کم محتوای به این خوبی گذاشته بشه
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار کاربردی و مفید بود. از مثالهای عملی و مصداق های عینی استفاده شده بود. با تشکر از مکتب خونه.
ابراهیم پیشکار





