معنی واقعی رصد علم و فناوری

... ادامه

برگزارکننده:  محمد مونسان  محمد مونسان
مدرس دوره:
4.6 (5 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:08 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 .

 .

 .

 .

سرفصل‌های دوره معنی واقعی رصد علم و فناوری

سخنرانی‌ها

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمد مونسان

آقاي محمد مونسان، دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی کشتی سازي از دانشگاه صنعتی اميرکبير و کارشناسی ارشد مکانيک دريا از دانشگاه صنعتی شريف بوده و دکترای کشتی سازی خود را از دانشگاه ملی کشتی سازی اوکراين کسب کرده است. ايشان از سال 84 به عنوان عضو هيأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر مشغول به تدريس دروس دريایی و طراحی کشتی بوده است. تخصص اصلی ايشان طراحی معماری و هيدرومکانيک کشتي‌­ها و غوطه­‌ور شونده‌­ها است.
کتاب‌هاي زير از جمله تأليفات ايشان است: کتاب جامع مهندسي معماري دريايي، تحليل پايداري شناورها و اصول طراحي زيردريايی

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1401-01-17
سلام. باید بگم بعد از شنیدن صحبتهای جناب مونسان به وجود این هموطن که حتم دارم این سرشت پاکشون نتیجه ی نان حلال خانواده ی ایشون هست، افتخار کردم. ایشون مثال گوهر کمیابی هستند که با دیدمنطقی و بدون تعصب به موضوعی اشاره کردند که اولا مسئولین و اساتید و دانشجویان ما دغدغه ی اون رو ندارند،و دوما مردم ما در این زمینه مطالبه گر هم نیستند و متاسفانه صرف مطالباتشون در داشتن فخر تجملاتی و ظاهریست و این دیدگاه رو به فرزندان و نسل های بعد هم منتقل میکنند. از خداوند متعادل میخوام که مردم ما دید عمیق و متفکرانه ای همچون آقای مونسان داشته باشند،چرا که مسئولین و گردانندگان کشور فرزندان همین خاک هستند که در دامان مادران ایرانی پرورش یافتند.
1400-01-12
خیلی ممنون از توضیحاتی که دادید،واقعا تعجب کردم از اینکه گفتید این کار الان برای دانشجویان انجام نمیشه!!!! ممنون از این که این دغدغه ها خوب رو دارید و سعی می کنید در هر حد خودتون ایفای نقش کنید ؛ انشالله که هر کدام از ما بتوانیم در حد خودمون برای کشورمون مفید باشیم.
1399-12-08
از توجه و دلسوزی جناب مونسان بسیار متشکرم. ارائه بسیار مفید و کاربردی بود. امیدوارم اینگونه دلسوزیها در سطح ملی و فراگیر اتفاق بیافتد. براشون آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم.
محمد باباحجیان 1400-02-13
با سلام و تشکر ، مطالب دقیق و صحیح بود. مشکل اصلاح فرایندها می باشد که قطعا ذی نفوذان نمی‌گذارند ذی نفعان سود ببرند باید کار کنیم که مثلا آن سازمان دولتی به این نتیجه برسد که هرچقدر برای دانش واقعی هزینه کند هزاران برابر آن را خواهد گرفت ولی نگاه باید بلند مدت باشد . به امید آینده ای روشن از شما سپاسگزارم
1399-09-27
تمرکز آقای مونسان بیشتر روی رشته خودشون بود که البته قابل بسط به همه رشته هاست و صحبتهای خوبی انجام شد.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  محمد مونسان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:08 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)