×
ribbon

آموزش 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن

یکی از روش‌های معامله‌گری در بازارهای مالی روش پرایس اکشن (Price Action) است. روش پرایس اکشن یکی از کاربردی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های پیش‌بینی قیمت در بازارهای مالی همچون فارکس و بازار ارزهای دیجیتال است. Price ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.5 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن

مارکت و حرکات قیمت

در این فصل به شناسایی و بررسی ردپای بزرگان بازار می‌پردازیم.

  شناسایی و بررسی ردپای بزرگان بازار
"27:29  
ستاپ‌های تخصصی در پرایس اکشن

در این فصل به بررسی 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن می‌پردازیم.

  دو ستاپ معاملاتی اصلی برای ترید در هر نقطه از بازار
"31:59  
  ستاپ گره معاملاتی تایم ترید
"14:49  
  ستاپ منشا حرکت
"26:40  
  ستاپ کازیمودو لول
"30:29  

درباره دوره

یکی از روش‌های معامله‌گری در بازارهای مالی روش پرایس اکشن (Price Action) است. روش پرایس اکشن یکی از کاربردی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های پیش‌بینی قیمت در بازارهای مالی همچون فارکس و بازار ارزهای دیجیتال است. Price Action امروزه به یکی از اولین انتخاب‌ها برای معامله‌گران حاضر در بازارهای مالی تبدیل شده است. این محبوبیت دلایل گوناگونی دارد؛ اما اصلی‌ترین دلایل محبوبیت پرایس اکشن به‌سادگی در یادگیری، اصول نه‌چندان پیچیده و مطمئن روش پرایس اکشن مربوط می‌شود.

پرایس اکشن در واقع به بررسی حرکات قیمت‌ها و نمودارها به‌تنهایی و بدون نیاز به اندیکاتور می‌پردازد. این روش (Price Action) توسط افراد زیادی همچون وایکوف، لنس، آلفونسو، ال بروکس سم سیدن، ایف و استادان صاحب‌نظر دیگر توسعه داده شده است و در این دوره از نظرات و دیدگاه‌های این اساتید مطرح استفاده شده است.

به‌این‌ترتیب می‌توانیم این‌طور بیان کنیم که دوره 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن سه هدف کلی دارد:

  • تلاش بر شناخت رفتار بزرگان بازار
  • استفاده صحیح و کامل از همراهی با بزرگان بازار برای کسب سود صحیح و مطمئن
  • بررسی جریان سفارش‌ها و خوانش مارکت برای درک بهتر مفاهیم پشت قیمت

در کنار اهداف ذکر شده، در این دوره به موضوعات مختلف دیگری نیز پرداخته شده است که در ادامه راجع به آنها صحبت خواهیم کرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که این آموزش یک سبک معاملاتی است (در اینجا فقط 5 ستاپ و مقدمه‌ای از این سبک مطرح شده است) و طی آن تمام مطالب لازم برای یک تریدر در نظر گرفته شده است. مطلبی مانند:

  • مدیریت سرمایه
  • روان‌شناسی بازار و معامله‌گر
  • سیستم معاملاتی
  • پلن معاملات
  • قوانین

نکته این است که  این مطالب باید به‌صورت دقیق پیاده‌سازی شوند تا به نتیجه‌ای صحیح برسیم و باید توجه داشته باشیم که این مفاهیم را نباید با یک استراتژی و... اشتباه گرفت.

در دوره رایگان 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن به همه ابعاد و نکات این روش پرداخته شده است و به‌این‌ترتیب با استفاده از این دوره می‌توانید به همه سؤالات و ابهامات مربوط به این روش پاسخ کامل پیدا کنید

دوره رایگان 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن برای چه کسانی مناسب است؟

مباحث تهیه شده برای این دوره به این صورت انتخاب و دسته‌بندی شده است که گروه‌های زیادی از علاقه‌مندان بتوانند از مباحث ارائه شده بهره‌مند شوند و با شرکت در این دوره اطلاعات خود را افزایش داده و بر سطح اطلاعات خود بیفزایند. این دوره برای همه علاقه‌مندان به بازارهای مالی، فعالین کسب‌وکارها و... مناسب و کاربردی است.

برای استفاده از مباحث تهیه شده برای این دوره لازم است تا مخاطبان محترم این دوره با مباحث زیر آشنایی نسبی داشته باشند:

  • آشنایی اولیه و مقدماتی با بازار فارکس 
  • شناخت نسبی از تحلیل تکنیکال
  • آشنایی با ابزارهای معاملاتی

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher مرتضی شاهیان

مرتضی شاهیان ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی ، فعال بازار‌های مالی با بیش از 8 سال سابقه فعالیت تا کنون در بازار‌های مالی می‌باشد که بعد از مطالعه، بررسی و تجربه بسیاری از سبک‌های معاملاتی پرایس اکشن ، ولوم تریدینگ و ... موفق به طراحی سبک جدیدی از معامله‌گری پرایس اکشن شده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدحسین رحمانی 1402-07-14
دوره خوبی است، لذت بخش و دقیق

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

منابع، یا هر نوع الزاماتی که دوره رایگان 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن بر اساس آن‌ها تدریس می‌شود چیست؟

در این دوره تلاش شده تا مفاهیم به‌گونه‌ای آموزش داده شوند تا معامله‌گران (مخاطبان دوره) بتوانند مفاهیم را یاد بگیرند و مفاهیم آموزش‌داده‌شده را در چارت معاملاتی خود پیاده‌سازی کنند؛ برخلاف بسیاری از سبک‌ها و روش‌های آموزشی که درگذشتهٔ بازار بسیار موفق بوده‌اند اما در آینده بازار و در زمان‌ترید کردن قابلیت پیاده‌سازی ندارند و یا به‌سختی می‌توان از آنها استفاده کرد، آموزش‌های این دوره قابلیت پیاده‌سازی در بازارهایی که حتی گذشته قیمت قابل‌توجهی هم ندارند را دارد و به‌راحتی می‌توان در آن به سوددهی رسید.

مطالب آموزش داده شده در این دوره به صورتی هستند که در نهایت معامله‌گر(مخاطب دوره) بتواند با استفاده از آنها برای خود سیستم معاملاتی شخصی تهیه و تدوین کند و به کسب سود در مارکت بپردازد و تبدیل به معامله‌گر موفقی شود.

در این دوره در تلاش هستیم تا چگونگی عملکرد بزرگان این حوزه و نحوه عملکرد این افراد را بررسی و تحلیل کنیم تا به این واسطه بتوانیم زمان درست برای انجام فعالیت‌هایی مانند خرید یا فروش را بهتر بشناسیم.

نکته مهم دیگر کسب سود در کوتاه‌ترین زمان است. به این معنی که ما در این سبک نه‌تنها به دنبال کسب سود هستیم؛ بلکه با شناخت دقیق بازار و سفارش‌ها، سعی داریم در نقطه‌ای وارد شویم که علاوه بر کسب سود، در سریع‌ترین زمان ممکن هم سفارش‌ها و ترید‌های ما به هدف نهایی برسد.

باتوجه‌به شرایط این دوره چون شرکت‌کنندگان این دوره در ساختار اصلی بازارهای مختلف در حال فعالیت هستند، قدرت تصمیم‌گیری و سرعت بالایی برای اجرای سفارش‌ها خود خواهند داشت. به این جهت بعد از ایجاد تسلط کافی به سبک پرایس اکشن مخاطبان این دوره به‌راحتی می‌توانند در معاملات اسکلپ از این روش استفاده و نتیجه‌ای ایده‌آل به دست آورند.

الزامی که در برگزاری این دوره وجود دارد مربوط به اهمیت روش پرایس اکشن و آموزش صحیح این روش به مخاطبان بوده است. باتوجه‌به آموزش‌های گسترده مربوط به این مبحث شاهد رشد آموزش‌های نادرست و دارای ایرادات گسترده هستیم و با تهیه و تدوین این دوره تصمیم به انتشار اطلاعاتی درست، اصولی و کاربردی برای علاقه‌مندان به این مبحث گرفته شد.

منابع مورداستفاده در این دوره شامل منابع رایج و متداولی است که در آموزش روش پرایس اکشن در تمام دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر استفاده از این منابع معتبر و بین‌المللی در آموزش این دوره، یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز این دوره، حضور جناب

دوره رایگان 5 ستاپ تخصصی در پرایس اکشن در چند فصل تدریس شده است؟

مباحث آموزشی این دوره در قالب دو فصل و طی پنج جلسه تهیه و تدوین شده است. فصل‌های این دوره شامل موارد زیر است:

  • فصل اول: مارکت و حرکات قیمت

در فصل اول طی یک جلسه به موضوع شناسایی و بررسی ردپای بزرگان بازار و چگونگی عملکرد این افراد پرداخته شده است.

  • فصل دوم: ستاپ‌های تخصصی در پرایس اکشن

در فصل دوم این دوره ضمن جمع‌بندی مباحث آموزش‌داده‌شده، به موضوعاتی همچون دو ستاپ معاملاتی اصلی برای ترید در هر نقطه از بازار، ستاپ گره معاملاتی تایم ترید، ستاپ منشأ حرکت و در نهایت مبحث ستاپ کازیمودو لول پرداخته شده است.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)