آموزش کسب و کارهای بومی و محلی دیجیکالا - SEO

poster
پیش‌نمایش دوره

در این دوره، شرکت‌کنندگان با اهمیت سئو و تأثیر آن بر افزایش دیده شدن و ترافیک وب‌سایت‌ها آشنا می‌شوند. ابتدا به بررسی واژگان تخصصی سئو و مفاهیم کلیدی آن پرداخته می‌شود تا شرکت‌کنندگان با اصطلاحات ... ادامه

برگزارکننده:  دیجیکالا  دیجیکالا
مدرس دوره:

برگزارکننده:

دیجیکالا
سطح: مقدماتی
 رایگان

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 درک اهمیت سئو در افزایش دیده شدن و ترافیک وب‌سایت‌ها

 آشنایی با واژگان تخصصی و اصطلاحات فنی سئو

 شناسایی و تحلیل انواع مختلف کلمات کلیدی

 یادگیری تکنیک‌های مختلف سئو شامل سئو داخلی، خارجی و تکنیکی

 آشنایی با ابزارهای رایگان و کاربردی برای بهینه‌سازی سئو

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در این دوره، شرکت‌کنندگان با اهمیت سئو و تأثیر آن بر افزایش دیده شدن و ترافیک وب‌سایت‌ها آشنا می‌شوند. ابتدا به بررسی واژگان تخصصی سئو و مفاهیم کلیدی آن پرداخته می‌شود تا شرکت‌کنندگان با اصطلاحات فنی مورد نیاز برای درک بهتر این حوزه آشنا شوند.

سپس، انواع کلمات کلیدی مورد بحث قرار می‌گیرد و تفاوت‌های بین کلمات کلیدی بلند، کوتاه و کلمات کلیدی دم بلند توضیح داده می‌شود. در ادامه، تمرکز دوره بر استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی برای جذب ترافیک مرتبط است. همچنین، تفاوت‌های بین سئو داخلی، خارجی و تکنیکی بررسی شده و زمینه‌های شغلی مرتبط با هر کدام معرفی می‌شوند.

نحوه عملکرد موتورهای جستجو و تأثیر آن‌ها بر بهینه‌سازی سایت نیز بخشی دیگر از مطالب ارائه شده در این دوره است. در نهایت، شرکت‌کنندگان با ابزارهای برتر و رایگان برای کمک به بهینه‌سازی سئو آشنا می‌شوند. این دوره برای کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکارها، بازاریاب‌ها، و توسعه‌دهندگان وب که خواهان افزایش دیده شدن دیجیتالی خود هستند، ایده‌آل است.

درباره استاد

مهسا علی‌طلب

مهسا علی طلب فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری در شهر مشهد است. او سال های 94 تا 96 در پژهشکده ای در شر مشهد مشغول تالیف کتابی با موضوع بافت تاریخی شهر مشهد بود.در سال 96 وارد دانشگاه سوره تهران در رشته ارتباطات فرهنگی شد.از نکات مهم رزومه مهسا علی طلب می‌توانیم به کارشناس دیجیتال مارکتینگ فیدیبو و سرپرست سئو دیجی‌کالا (در حال حاضر) اشاره کنیم.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.