امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 100 امتیاز
38نظر4 روز پیش
عالیهه
مبینا فلاح یاوری
7 ماه پیش
فقط میتونم بگم عالی تنها استادی که دینامیکو میفهمم باهاشون
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
بهترین استاد برای یادگیری دینامیک
دانشجوی دوره
7 ماه پیش
دوره مفهومی و عالی. دکتر بهرامی هم جزو باسواد ترین اساتیدن.
پریسا اله یاری
11 ماه پیش
عالی هستن استاد
علی شریف
3 ماه پیش
عالی
فرهان واثقی
1 سال پیش
عالی بود دقیق بی کم و کاست
حسین علویان
1 سال پیش
آموزش خوبیه ولی اگه میخواید نتیجه خوبی داشته باشه باید تمرین کنید. سوالاتی که استاد حل میکنه رو شما هم دوباره حل کنید. خودتون هم سوال اضافه حل کنید.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
عالی
دانشجوی دوره
2 سال پیش
تدریس استاد فوق العاده است واقعا سخته مباحث دینامیک رو در 2 ساعت جمع کردن ، اما استاد این کار رو انجام دادن
علی مظفری پور
2 سال پیش
پرستیژ و قدرت تدریس بالایی دارند. بسیار عالی
یوسف عباسزاده
2 سال پیش
بی نظیر هستند استاد ممنونم
محمدرضا فلاح زاده
2 سال پیش
عالیه
یۆسف کاوه
2 سال پیش
دمتون گرم
آرمان عطابخش
3 سال پیش
کمال تشکر را از استاد عزیز و عوامل مکتب خونه دارم خیلی دوره مفیدی هست به همه عزیزان پیشنهاد میکنم اگر در کنار دیدن ویدئو ها مسئله حل کنید بدون شک نمره بالایی میگیرید با آرزوی موفقیت 10/10
علی رضا غلامشاهی





