×
ribbon

نکاتی مفيد براي تهيه مقاله علمي در مجلات انگلیسی

دوره آموزشی "نکاتی مفید برای تهیه مقاله علمی در مجلات انگلیسی" در قالب 3.5 ساعت ارائه شده و مخاطب آن دانشجویان رشته مهندسی دریایی است ولی اغلب مطالب آن برای مهندسین و دانشجویان رشته های ... ادامه

ارائه دهنده:  دانشگاه صنعتی مالک اشتر  دانشگاه صنعتی مالک اشتر
مدرس دوره:
4.6 (12 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره نکاتی مفيد براي تهيه مقاله علمي در مجلات انگلیسی

فیلم های آموزشی
  جلسه اول
"60:36  
  جلسه دوم
"30:13  
  جلسه سوم
"31:42  
  جلسه چهارم
"25:53  
  جلسه پنجم
"67:31  

درباره دوره

دوره آموزشی "نکاتی مفید برای تهیه مقاله علمی در مجلات انگلیسی"  در قالب 3.5 ساعت ارائه شده و مخاطب آن دانشجویان رشته مهندسی دریایی است ولی اغلب مطالب آن برای مهندسین و دانشجویان رشته های مهندسی، قابل کاربرد است که قصد یادگیری مقاله نویسی دارند. هدف اصلی این ارائه، جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی افراد برای دادن مقاله در مجلات معتبر است شامل موارد زیر: نحوه نوشتن یک مقاله ژورنال و تفاوت آن با مقالات کنفرانسی، یافتن مجلات متناسب با موضوع مقاله، نحوه تایید اعتبار مجلات، پایگاه داده های مختلف و ساختار آنها، جزئیات نحوه ارسال مقاله (سابمیت کردن) و چگونگی اطمینان از ارسال مقاله، ضریب تاثیر مجلات، بازه زمانی چاپ، مراحل انجام داوری ونحوه پاسخ گویی به اشکالات داوران و روشهای ویرایش متن انگلیسی و برخی توصیه های خاص برای دانشجویان دکتری. البته ارائه کننده این دوره تاکید دارد که امروزه «مقاله نویسی» در کشور تبدیل به یک آفت شده و جامعه علمی را به سمت نیازهای غیرواقعی و «مقاله بازی» سوق داده و نباید در زمینه مقاله نویسی، افراط و تفریط نمود.

اسلایدهای درس را از اینجا دانلود کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمد مونسان

آقاي محمد مونسان، دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی کشتی سازي از دانشگاه صنعتی اميرکبير و کارشناسی ارشد مکانيک دريا از دانشگاه صنعتی شريف بوده و دکترای کشتی سازی خود را از دانشگاه ملی کشتی سازی اوکراين کسب کرده است. ايشان از سال 84 به عنوان عضو هيأت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر مشغول به تدريس دروس دريایی و طراحی کشتی بوده است. تخصص اصلی ايشان طراحی معماری و هيدرومکانيک کشتي‌­ها و غوطه­‌ور شونده‌­ها است.
کتاب‌هاي زير از جمله تأليفات ايشان است: کتاب جامع مهندسي معماري دريايي، تحليل پايداري شناورها و اصول طراحي زيردريايی

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
بهاره احمدی ترکمانی 1402-02-29
تشکر فراوان. به نکات خیلی مفیدی اشاره شد.
1401-10-12
سلام خیلی ممنونم از این دوره بنده دانشجوی دکتری علوم پایه هستم ولی این دوره برام خیلی مفید بود خیلی از جناب دکتر مونسان متشکرم که دغدغه ما دانشجویان را دارند و این مطالب را خالصانه مطرح کردند.
نیما عباسیان وردین 1401-04-19
با سلام و احترام بسیار جامع و مفید برای افرادی که میخوان شروع به مقاله نویسی کنند حتما توصیه میکنم. متشکرم
1401-03-12
با سلام دوره ی بسیار مفیدی بود و من تونستم پاسخ بسیاری از سوالاتم رو از این دوره دریافت کنم. خسته نباشید و خدا قوت عرض میکنم خدمت استاد مونسان انشالله در هر جای دنیا که هستند، شاد و پیروز و سلامت باشند.
فاطمه زارع 1400-12-03
عالی و درجه یک
1400-03-06
سلام بسیار عالی بود سپاسگزارم از ارائه دهنده محترم و مجموعه مکتب خونه خدا خیرتون بده و برایتان آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی دارم
مهدیه علی خویی 1399-01-31
خیلی عالی و جامع بود ممنون
حسین احمدی 1399-10-05
خیلی جامع بود
هدی موسوي برنجقی 1398-12-19
با سلام خیلی دوره مفیدی بود تشکر میکنم و انتقادم این هست که تاکید بشه روی این که اساتید محترم کلمات و عبارات انگلیسی رو با تلفظ صحیح ادا کنند چون تو ذهن میمونه و من بعضا در دوره های مکتب پلاس دیدم برخی مدرسین به این موضوع اهمیتی نمی دهند. سپاسگزارم
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. موارد مطرح شده جهت بررسی بیشتر به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
  
امتیاز شما:  0 %