امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 55 امتیاز
25نظر10 روز پیش
بسیار مفید
مريم فرودي
2 ماه پیش
کیفیت مطالب نسبت به زمان کم بالا بود خسته نباشید
ریحانه اشرفی
5 ماه پیش
ممنون از استاد آذرینوش عزیز و گرامی بابت تهیه این دوره مختصر و بسیار مفید برای علاقه مندن.
مهدی نودهانی
1 سال پیش
توضیحات مناسب بود برای شروع و دوره مقدماتی
مهرداد منصوری
1 سال پیش
دوره مقدماتی کاملی بود،ممنون از صنم بانو
سیده صدیقه حسینی رودبار
1 سال پیش
تو مصاحبه های شغلی ازم میپرسیدن اکسس کار کردم یا نه، منم کار نکرده بودم و لازم بود این دوره رو بگذرونم. استاد تسلط خیلی خوبی روی مطالب داشتن و توانایی تدریس و انتقال مطلبشون بالا بود. آزمون ها به موقع و منصفانه تصحیح شدن و نکاتی که تو تصحیح آزمون خود من گفتن به نظرم خودش یک کلاس درس بود. به طور کلی اگه مثل من آشنایی قبلی با اکسس نداشتین حتما این دوره رو بگذرونین. یه درخواست هم از مدرس دوره و تیم مکتب خونه داشتم: اگه ممکنه دوره پیشرفته اکسس شامل ماکرو نویسی و کار با کدهای VBA توسط همین مدرس ارائه بشه.
صالح دادپور
1 سال پیش
عالی
ابراهیم جلیلوند
2 سال پیش
بعنوان یه دوره مقدماتی خیلی خوب بود.امیدوارم دوره پیشرفته هم داشته باشیم با همین مدرس.
مهربد مرادخانی
2 سال پیش
دوره بسیار جذاب روان کامل درحدی که بتونید پروژه هاتون رو پیش ببرید و تدریس استاد خیلی عالی کاربردی و عملی بود و کامل در ذهن آدم میمونه با تشکر از استاد آذرینوش وتیم مکتب خونه این دوره رو به همه پیشنهاد میکنم حتما شرکت کنید.
عرفان فلاحی
2 سال پیش
درود بر سایت عالی مکتب خانه . من دوره اککس مقدماتی را تهیه کردم و بسیرعالی و مفید بود.پیشنهاد میکنم که دوستان حتما این پک را خریداری کنند .
سیدمرتضی سرمد
3 سال پیش
اولش فکر میکردم استاد عزیز خیلی سطح پایین درس میدن تا اینکه با ویدئو های دیگه از اساتید دیگه ای آشنا شدم دوره ای عالی بود که به روانی آب تدریس شد دمتون گرم✌️
محمدجواد تقی زادکردی
3 سال پیش
سلام و عرض ادب دوره نرم افزار اکسس که توسط سرکار خانم آذرینوش تدریس شد بسیار عالی بود تدریس خانم آذرینوش بسیار عالی و روان و نکات مهم کاملا تدریس شد من که خیلی از این دوره بهره گرفتم. درخواست دارم دوره پیشرفته اکسس توسط خانم آذرینوش در سایت مکتبخونه تدریس بشه از عوامل سایت مکتبخونه و همچنین خانم آذرینوش بسیار سپاسگزارم
هادی زرمهر
3 سال پیش
یه دوره عالی با یه استاد عالی... من که خیلی یاد گرفتم تمام مطالب اکسس توضیح داده شد خیلی روان و راحت اکسسی که فکر میکردم خیلی سخته یاد گرفتم ممنونم از مکتب خونه و استاد آذرینوش
مائده رحیمیان نودهی
13 روز پیش
دیتا بیسی که از بر روی اون داشتن کار می کردن رو اگر در اختیار دانشجو قرار می دادن خیلی بهتر بود و لی در کل آموزش خوبی بود
احسان مصلحی پور
1 سال پیش
برای آشنایی اولیه و مقدماتی با فضای برنامه Access خوب بود.
هیراد هدائی






