دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 11 دانشجو
مهرداد ایرانشاهی
8 روز پیش
thanks
دانشجوی دوره
21 روز پیش
عالی
رضا قاسمی
2 ماه پیش
یه شش هفت جلسه اول رو تا اینجا مشاهده کردم. موردی که هست ایجاد اتلاف وقت بود. مثلا این که چندین بار تاکید میکنید این موارد برای آشنایی است و آموزش کامل css یا html یا ...در این آموزش نمبگنجد و ... کافی بود یکبار یا دوبار گفته شود نه سی درصد تایم به توضیح در مورد این که این موارد فقط پیشنیاز هستند نه اموزش کامل اختصاص بدید! در کل دوره رو پیشنهاد میکنم با این که حرفه ای این کار هستم.
امیرحسین نجفی
2 ماه پیش
بدون بزرگ نمایی جزو فوق العاده ترین دوره هایی بود که دیدم البته هنوز تا اخر ندیدم و نحوه تدریس عالیه خودتون دوتا قسمت ببینید میفهمید...
دانشجوی دوره
16 روز پیش
بسیار عالی








