دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 1 دانشجو
محمدمهدی عطارد
5 ماه پیش
برای شروع از صفر عالیه ، محتویات و ترتیب دوره خیلی به جاست ، اما من روی این نکته استوارم که داکیومنت + تکرار + تمرین + حل مسئله بهترین نتیجه رو میده . دبیر فقط یک نمای کلیه و مسیر موفقیت رو شما باید طی کنید.












