دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
حسین مهرعلی پورفرد
1 ماه پیش
دوره خوبیه ولی استاد توانایی تدریس بیش از 40 دقیقه رو نداره خستگی برشون چیره میشه با این حال ولی دوره بسیار خوبی برای این درس سخت و پر چالش
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
بسیار عالی و واضح توضیح دادن. ممنون از استاد گرامی
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار عالی بود.کاملا واضح و قابل فهم توضیح داده شده.
امین عبدی ماسوله
2 سال پیش
واقعا ایشون حاذق و درفن هستند مناسب کنکور هم هست دوستان پیشنهاد میکنم حتما
دانشجوی دوره
5 سال پیش
خدایش خیلی به درد میخوره باتشکر از زحمات بی پایان شما مهندس😍😍😍😍😍










