دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 10 دانشجو
امیرحسین یحیائیان
1 سال پیش
واقعا درجه یکه مثل همیشه خدا خیرشون بده
دانشجوی دوره
2 سال پیش
سلام و درود دوره خوبی هستش
دانشجوی دوره
2 سال پیش
استاد رشتیان یک از اساتید درجه یک آنالوگ هستند. هم باتجربه هستند هم فن بیان خوبی دارند و نکات کاربردی راهم مطرح می کنند. درجه یک. خدا حفظشون کنه.
امیراحمد آذری صوفیانی
1 سال پیش
سلام دوره خوبی هست ولی اگه امکانش هست پی دی اف تدریس استاد رو هم در سایت قرار دهید










