دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 3 دانشجو
فاطمه وحیدنژاد
2 سال پیش
سلام من فصل های اولش که مربوط به ریاضیات هستش رو دیدم. این دوره واقعا افتضاح! ریاضیات رو خیلی سطحی و خسته کننده توضیح دادن. لطفا هزینه این دوره رو برگردونید. در غیر این صورت دیگه از مکتب خونه دوره ای رو خرید نمی کنم!!!!













