دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 11 دانشجو
حامد ابراهیمی
4 سال پیش
سلام به نظرم دوره خوبیه برای آشنایی اولیه با محیط های حرفه ای تر... بر خلاف دوستان من برام مفید بود... به نظرم توقع اینکه در یک دوره جنگو، کیوی و ... را بخواهی کامل یاد بگیری واقعی نیست... محیط واقعی برنامه نویسی همینه... داکیومنت میخونی و سعی میکنی کد بزنی!
سید احمد رضا ابطحی
4 سال پیش
متاسفانه مدرس اصلا شیوه تدریس مناسبی نداره و در تمامی ویدیو ها نبود برنامه ریزی و مثال های درست از پیش تعیین شده، دانشجو رو آزار میده. به هیچ عنوان توصیه به خرید نمیشه. در مورد مباحث گوناگون که در پکیج میبینید و فکر میکنید که چه قدر مناسب و وسیع هست باید بگم که اصلا و ابدا چیزی که فکر میکنید نیست و مدرس فقط با سرچ های متعدد و صحبت و ترجمه متون از سایت ها، از روی این مسایل رد میشه و میگه خب آموزش دادیم در صورتی که این اسم اش آموزش نیست. در کل بسیار پکیج ضعیف ای هست.
سیدحسین سیدموسوی
4 سال پیش
تازه دوره رو شروع کردم و تا اینجا اصلا راضی کننده نیست. مدرس مخاطب را فوق حرفه ای فرض میکنه و هیچ توضیحی از پیش نیاز کاری که انجام میده ارائه نمیکنه هر لحظه باید داخل وب بگردیم که ایشون داره چه کار میکنه و معنی فلان اصطلاح چیه که معمولا نتیجه ای نداره. در حالی که بنده دوره پیشنیاز مورد پیشنهاد مکتب خونه (مقدماتی جادی) رو با بالاترین نمره (99) گذروندم
سید امیرحسین رضوی
2 سال پیش
بنظرم اسم دوره باشه آشنایی با دنیای پسا پایتون بهتره . چون واقعا حالت سمیناری داره که مدرس داکیومنت میاره و بدون از قبل آماده کردن مطالب شروع به خوندن و تست کزدن اون میکنه . در واقع توی هر سرفصل فقط یه اشاره نوک سوزنی میشه و معرفیه اونه . درست نیست به عنوان پایتون پیشرفته قرار بگیره .














