دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 16 دانشجو
مهدی صحرانورد
24 روز پیش
عالی بود واقعا ممنون
پرستو اصغری
1 سال پیش
خيلي ممنون واقعا دوره خيلي خوبي بود
توحید هادی نژاد
2 سال پیش
واقعا مفید بود ولی به نظرم بخش سبک مدیریتی زیاد به توضیح بیشتر دارد.
جواد تاجمیر ریاحی
2 سال پیش
سلام . استاد با تجربه و خوبی هستند. و به زبان ساده و قابل فهم برای همه تدریس داشتند
محسن گلابیان
2 سال پیش
دوره خوبی بود پیشنهاد میکنم ببینید به خصوص والدین.
حمزه کمالی فر
2 ماه پیش
۱.دوره بسیار علمی است و حرف های زرد و انگیزشی نداره و دید شما رو نسبت به مسائل انگیزشی کاملا عوض میکنه ۲طبیعتا .واقع بینانه هست ۳. موارد و مثال های کاری و خانوادگی رو داره جمع بندی: دوره متفاوت و خوبیه بنظرم باید نوت برداری کنید به صورت کاملا خلاصه و چکیده👍🏻










