دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 24 دانشجو
محمدرضا مومنی داهوئی
17 روز پیش
عالی
یوسف امینیان
1 سال پیش
خیلی عالی بود
نگار حمیدی
3 سال پیش
دوره خوب و مفیدی بود مخصوصا بخش تانل ها که کامل بود ، همزمان با استاد سناریوهاشو میزدم و خیلی بدردم خورد.
حسین صدیقی
3 سال پیش
به جرات میگم بعد از کلی شرکت در کلاس های حضوری این دوره از خیلی دوره های میکروتیک اموزشگاه های بیرون مفیدتر بود ، دوره واقعا کامل بود امیدوارم دوره روتینگ هم تهیه بشه، فقط قسمت اول یکم صدا ضعیف بود ولی بقیه اوکی بود.
محمد رئوف خاکباز
7 ماه پیش
خوب بود
دانشجوی دوره
2 سال پیش
یه سوال: آیا دوره بر مبنای winbox است یا به صورت cli?










