دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 8 دانشجو
زهرا عوض پور
20 روز پیش
خیلی خوب عالی ، ممنونم
زهرا تیموری
1 سال پیش
دوره ی خوبی بود
فرزانه عزتی
2 سال پیش
می تونست چند تا پروزه دیگه هم بهش اضافه کرد.
ندا مراقبتی
1 سال پیش
با سلام تسلط مدرس بر مطالب خوب بود، با زبان روان و تقریبا کودکانه مطالب را آموزش میداد. کیفیت صدا رضایتبخش نبود. در کل خوب بود. با تشکر
سیدمحسن شاه صفدری
12 روز پیش
کیفیت صدا نامطلوب
فراگیر حکمتی
1 سال پیش
با سلام، محتوای دوره متناسب با اهداف و جامعه مخاطب دوره بود ولیکن صدای مدرس بهشدت ضعیف و بیکیفیت بود. پیشنهاد میشود قبل از بارگزاری دورهها، دستکم این موارد شکلی بررسی شود تا بهرهوری به حداکثر برسد. با احترام،











