×
ribbon

آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی

امروزه با توجه به شرایط موجود در بازار کار و... ادامه تحصیل در خارج از کشور و تحصیل در دانشگاه‌­های معتبر سراسر دنیا اهمیتی بیش از همیشه دارد. پذیرش در دانشگاه‌­های خارج از کشور علاوه ... ادامه

ارائه دهنده:  اسکورایز  اسکورایز
مدرس دوره:
4 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:28 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:28 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

در دوره آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیل تمامی مسائل با زبان ساده و با نگاهی تجربه محور بیان می‌­شوند. بنابراین برای شرکت در این دوره آموزشی هیچ پیش نیاز خاصی وجود ندارد و همه پیش نیازهای این دوره در طول دوره به شما آموزش داده خواهد شد.

سرفصل‌های دوره آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی

آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی
  اپلای در یک نگاه
"03:08  
  معیارهای انتخاب دانشگاه مقصد
"05:14  
  راه‌های پیداکردن Supervisor
"07:20  
  پیداکردن استاد از سایت دانشگاه (کانادا)
"09:06  
  رتبه‌بندی و رنکینگ دانشگاه‌ها (QS)
"06:23  
  رتبه‌بندی و رنکینگ دانشگاه‌ها (US news و Times)
"05:52  
  پیداکردن استاد از سایت دانشگاه (آمریکا)
"07:12  
  پیداکردن استاد از لینکداین (Linkedin)
"07:13  
  مباحث تکمیلی پیداکردن استاد
"03:25  
  نکات مهم قبل از نگارش ایمیل
"06:10  
  نوشتن متن ایمیل (Intro و Body)
"11:37  
  نوشتن متن ایمیل (Conclusion) و نکات تکمیلی
"08:40  
  بررسی کیس اپلای
"06:56  
  نمونه متن ایمیل
"00:03  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

امروزه با توجه به شرایط موجود در بازار کار و... ادامه تحصیل در خارج از کشور و تحصیل در دانشگاه‌­های معتبر سراسر دنیا اهمیتی بیش از همیشه دارد. پذیرش در دانشگاه‌­های خارج از کشور علاوه بر برخورداری از سطح علمی مناسب، نیازمند مهارت‌­هایی است که آگاهی و اشراف بر این مهارت­‌ها فرایند اپلای را برای شما بسیار ساده‌­تر خواهد کرد. یکی از مهارت‌­هایی که بسیاری از متقاضیان اپلای به آن نیاز دارند، مهارت چگونگی ارتباط گرفتن و برقراری تماس با اساتید در دانشگاه مورد نظر است. به دست آوردن این مهارت نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار زیادی است و نا آگاهی از آن می­‌تواند به از دست رفتن بهترین موقعیت­‌های تحصیلی منجر شود..

آشنایی با نحوه ایمیل زدن به اساتید برای اپلای به شما کمک خواهد کرد تا شانس بیشتری برای‌ جلب نظر موافق استاد و اخذ پذیرش تحصیلی داشته باشید.‌ در صورتی که داوطلب ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید، باید بدانید که یکی از بهترین روش‌ها برای مکاتبه و ایجاد ارتباط با اساتید خارجی و بین‌المللی ارسال ایمیل به آنها است.‌ برای اینکه بتوانید در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های بین‌المللی به ادامه تحصیل بپردازید (به خصوص در مقطع دکترا ) باید پروپوزال خود را ارائه کرده و نظر استاد راهنما را برای ادامه همکاری با خود جذب کنید تا بتوانید‌ پذیرش تحصیلی بگیرید. نگارش ایمیل یک روش آسان و سریع برای ارسال درخواست‌ها و بیان نیت شما به اساتید بین‌المللی‌ خواهد بود. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که نگارش ایمیل به اساتید بین‌المللی آداب و مرسومات‌ مخصوص به خود را دارد و شما باید نکات مربوط به‌ نحوه ایمیل زدن به اساتید برای پذیرش را رعایت کنید. در این نوشته به بررسی نحوه ایمیل زدن به اساتید برای اپلای خواهیم پرداخت. اگر شما نیز می‌خواهید به منظور اخذ پذیرش تحصیلی برای استاد ایمیل بفرستید، این نوشته را با دقت مطالعه نمایید.

دوره آموزش «ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی» چیست؟

دوره «آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی» به منظور راهنمایی و آموزش چگونگی برقراری ارتباط با اساتید شاغل در دانشگاه­‌های خارج از کشور تعریف شده است. در این دوره می‌­توانید نحوه برقراری ارتباط با اساتید را به بهترین شکل و به زبان ساده یاد بگیرید.

هدف از دوره آموزش ایمیل به استاد برای اپلای چیست؟

اولین هدف در ارائه این دوره آموزشی این است که دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه­‌های خارج از کشور بتوانند ساده‌­تر استاد مورد نظرشان را پیدا کنند. سایر هدف­‌هایی که در ارائه این دوره آموزشی وجود دارد مواردی مثل چگونگی برقراری ارتباط با استاد مورد نظر، مباحثی که بهتر است در شروع تماس با استاد مورد نظر مطرح شوند و ... است.

دوره آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟

در طراحی و برنامه ریزی این دوره آموزشی سعی شده همه سوالات و ابهامات موجود در رابطه با چگونگی برقراری ارتباط با اساتید توضیح داده شود. به علت این موضوع و تجربه‌ای که در این موضوع وجود دارد همه کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند می‌­توانند مخاطب این دوره باشند. علاوه بر این افراد، سایر کسانی که تمایل دارند چگونگی پذیرش در دانشگاه­‌های خارج از کشور را بدانند نیز می­‌توانند مخاطب این دوره باشند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا طیران

محمدرضا طیران، دانش‌آموخته مهندسی انرژی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران است. محمدرضا طیران در اواخر تحصیل برای دانشگاه واترلو کانادا و ایلنویز آمریکا در رشته مدیریت اپلای کرد. ایشان موفق شدند کارهای پذیرش خود را در زمانی فشرده انجام دهند و این تجربه باعث شد تا فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات اپلای ادامه دهند. ایشان از سال ۱۳۹۵ با مجموعه Scorize همکاری دارند. در حال حاضر آقای طیران رئیس هیئت‌مدیره شرکت هدف‌سازان بین‌الملل در زمینه مشاوره اپلای و پذیرش تحصیلی هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
محمد صالح زاهدی 1402-09-20
به نظرم دوره کوتاه و کلی خوبی بود به نکات خوبی اشاره کرد
مصطفی عموئی 1400-08-13
با سلام و احترام خیلی ممنون از دوره‌ای که تهیه کردید. فقط اگر مثل بیشتر دوره‌های دیگر لینک دانلود را هم قرار بدهید، خیلی خوب است. تشکر مجدد
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم.با توجه به شرایط استفاده سایت متاسفانه امکان دانلود ویدئو ها نمی باشد.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

تمایز این دوره با سایر دوره‌­های موجود چیست؟

تفاوت اصلی این دوره با سایر دوره‌­های موجود در نگاه تجربه محور در آموزش این دوره است. شیوه تدریس این دوره به صورت مرحله به مرحله، عملی و با تکیه بر تجربه می‌­باشد. در این دوره تمامی مسائلی که برای گرفتن بورسیه (Funding) و پذیرش تحصیلی (Admission)  نیاز دارید را می‌­آموزید. علاوه بر این و با توجه به گستردگی مسائل موجود در تمام دوره سعی شده است از بیان موارد زائد جلوگیری شود و تمام وقت دانشجویان صرف آموزش صحیح، مرحله به مرحله و تجربه محور شود.

در پایان این دوره آموزشی چه مهارت­‌هایی کسب خواهید کرد؟

شما پس از گذراندن این دوره قادر خواهید بود یک متن ایمیل اصولی، حرفه‌ای و اثر گذار برای گرفتن فاند (fund) و پذیرش تحصیلی، برای خودتان بنویسید. همچنین با استفاده از این دوره آموزشی قادر خواهید بود اساتید مورد نظرتان را که می‌توانند به صورت بالقوه Supervisor شما باشند را پیدا کنید و در نهایت شانس خود برای به دست آوردن پذیرش تحصیلی با شرایط ایده‌آل را به یک احتمال قوی تبدیل کنید.

poster
  
برگزار کننده:  اسکورایز
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:28 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:28 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)