دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 136 دانشجو
زهرا دست افکن
14 روز پیش
خوبه
پویا دریانی
19 روز پیش
خیلی خوبه
دانشجوی دوره
1 سال پیش
دوره بسیار مفیدی هستشاما از دوره تسک ۱ همین استاد کمی ضعیف تره متدشون برایbrainstormingعالیه
زینب مرادپور
2 سال پیش
باسلام. اینجانب که واقعا از این دوره نهایت استفاده را بردم. در اینجا کمال تشکر را از همه بزرگوارانی که امکان شرکت اینجانب در این دوره را فراهم نمودند ابراز می نمایم و یک تشکر ویژه هم از برادر عزیزم، استاد گرانقدر کشوری، جناب آقای محسن خاکی دارم. همچنین از همه پرسنل محترم سایت مکتبخانه تشکر می نمایم. با آرزوی توفیق الهی برای همه شما عزیزان
زهرا جمالی
2 سال پیش
وای عالیه منو از گمراهی و سردرگمی بسیار زیاد که1 ساله درگیرشم نجات دادین خدا خیر و برکت بده به زندگیتون خیلی راضی ام از خرید این دوره
رعنا روحی زهرائی
4 سال پیش
من این دوره رو درست دو هفته قبل امتحانم دیدم و نمره من از ۶ رسید به ۷... من حتی وقت تمرینم نداشتم فقط همون نکاتی رو که استاد خودشون تاکید میکردن توی CC و مرجع دادن و استفاده کمتر از cohesive deviceها و البته پلن ریزی اول رایتینگ و بسط دادن پاراگراف که تو ذهنم بود رو پیاده کردم سر امتحان. از آقای خاکی خیلی تشکر میکنم به خاطر این دوره.





















