امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 13 امتیاز
9نظر5 روز پیش
کمک میکنه تا تولید را مجموعه ی از فرایندها ببیند و نگرش فرایندی داشته باشید.
کامران کاملی قرامجد
13 روز پیش
مینی دوره بود همونطور که نوشته شده بود،مختصر و مفید
دانشجوی دوره
13 روز پیش
بسیار عالی،پیشنهاد میشود دوره جامع تفکر سیستمی را هم تدریس کنید با تشکر
علی
16 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
16 روز پیش
روان و آموزنده بود
دانشجوی دوره
13 روز پیش
همانطور که در توضیحات دوره ذکر شده مقدماتی بود. و واقعا برای آشنایی توصیه می شود.
محمد
22 روز پیش
با تشکر از مدرس عزیز، با اینکه زمان دوره کم بود اما به درک تفکر سیستمی خیلی کمک کرد. و سوالات آزمون هم خیلی کمک کننده بود در یادگیری
زهرا نیک
6 روز پیش
دوره خوب و کاربردی
محمدحسین غفوری
14 روز پیش
برای شروع و دست گرمی در حد متوسط ارزیابی میشود. در جلسه آخر استاد در معرفی نرم افزار مربوطه به نام ونسیم آنرا به اشتباه ونیسم بیان میکند. با احترام
امیر حسن زاده

