آموزش توسعه هوش هیجانی

poster
پیش‌نمایش دوره

دوره "آموزش توسعه هوش هیجانی" از LinkedIn Learning، توسط روان‌شناس و نویسنده جما لی رابرتز تدریس می‌شود. این دوره به افراد کمک می‌کند تا هوش هیجانی خود را در محیط کاری بهبود بخشند و به ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 افزایش خودآگاهی برای شناسایی و مدیریت بهتر احساسات

 توسعه مهارت‌های مدیریت خود برای بهبود عملکرد و کاهش اثرات منفی استرس

 بهبود آگاهی اجتماعی برای ارتباط بهتر با همکاران و ایجاد روابط کاری مؤثرتر

 توانمندسازی در مدیریت روابط برای ایجاد تعاملات مثبت و سازنده در محیط کار

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش توسعه هوش هیجانی

مقدمه
مقدمات هوش هیجانی
نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

دوره "آموزش توسعه هوش هیجانی" از LinkedIn Learning، توسط روان‌شناس و نویسنده جما لی رابرتز تدریس می‌شود. این دوره به افراد کمک می‌کند تا هوش هیجانی خود را در محیط کاری بهبود بخشند و به طور مؤثرتری به تغییرات پاسخ دهند. رابرتز در این دوره توضیح می‌دهد که هوش هیجانی چیست و چرا اهمیت دارد. او به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا خودآگاهی بیشتری پیدا کنند، محرک‌هایی که ممکن است عملکردشان را تحت‌تأثیر قرار دهد شناسایی کنند و توانایی‌های خود را در تطابق با اهداف و تأثیراتشان تقویت کنند تا بتوانند روابط همکاری مؤثری بسازند.

این دوره شامل بخش‌هایی مانند درک هوش هیجانی، خودآگاهی، مدیریت خود، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط است. هدف اصلی این دوره این است که با استفاده از تکنیک‌ها و راهبردهای مختلف، افراد بتوانند هوش هیجانی خود را افزایش داده و بهبود ببخشند. با تقویت هوش هیجانی، افراد قادر خواهند بود که به طور مؤثرتری در محیط کار عمل کنند، روابط کاری خود را بهبود بخشند و در مواجهه با چالش‌های شغلی عملکرد بهتری داشته باشند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Gemma Leigh Roberts

بیش از پنج میلیون نفر دوره‌های آموزشی او در لینکدین را گذرانده‌اند و بیش از ۶۵۰,۰۰۰ نفر به خبرنامه او با عنوان "نگرش اهمیت دارد - پیشرفت در کار" اشتراک دارند. در سال ۲۰۲۲، اولین کتابش را منتشر کرد: "Mindset Matters: Developing Mental Agility and Resilience to Thrive in Uncertainty".

او بنیانگذار "مرکز نگرش اهمیت دارد" است، که خانه یک سری جدید از دوره‌های آنلاین اختصاصی، ابزارها و کلاس‌های تخصصی است که برای کمک به شما در ساخت تاب‌آوری، پیشرفت در زندگی و افزایش رفاه طراحی شده‌اند.

همچنین، او مجری پادکست غیرانتفاعی "نگرش اهمیت دارد" است که از "سلامت روانی بریتانیا" و برنامه بلوم که به جوانان کمک می‌کند مهارت‌های لازم برای ساخت تاب‌آوری را بیاموزند، حمایت می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.