امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 35 امتیاز
19نظر4 روز پیش
خیلی کامل و قابل فهم همه مباحث تدریس شده و مثال های خوبی نیز حل شده است
دانشجوی دوره
12 روز پیش
خیلی مفیده حصله آدم رو با مباحث پیچیده و نظری برنامه نویسی سر نمیبره و مطالب مورد استفاده برای تازه کار ها رو فقط میگه
آری حسینی
13 روز پیش
مهندس عمرانم و دوره ای کامل و توضیاحات کلی و مفید استاد این دوره بشدت حال کردم.
آرشام صادقی پور
1 ماه پیش
Exellent
محمدامین رحیمی
1 ماه پیش
کامل و با مثال های قابل قبول. اگه یک فصل دیگه اضافه کنید و تمرین بیشتر حل کنید عالی تر میشه
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
بیان شیوا و رسا مدرس نقطه قوت این آموزش بود. پیشنهاد میشه
امیر علی رضایی
1 ماه پیش
کوتاه و مفید. برای یادگیری پایه استاتیک خیلی خوب بود. با توجه به مجازی بودن کلاس هام خیلی کمکم کرد ممنون از عوامل تولید این اموزش
حمید رضای آهوانو
1 ماه پیش
دوره بسیار عالی و کاربردی بود. با زبان ساده استاتیک قابل فهم و جذاب تدریس شده بود. مثال ها خوب بود. بدرد این دوران که کلاس ها مجازی شده میخوره..
ایلیا کلایی
9 ماه پیش
دوره عالیی هست. واقعا از ابتدای ابتدا کامل شروع کردن و از مطالب پایه ای شروع شده و مطالب پیشرفته تدریس شده است. یعنی برای افراد صفر هم خیلی مناسبه. سبک تدریس بسیار شیوا و دلنشینه و من خیلی لذت بردم. پاس کردن درس استاتیک دغدغه همه دانشجویان مکانیکه. فکر نکنم با این دوره دغدغه ای باقی بمونه
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
ممنون از آموزش خوب و مفیدتون. بیان بسیار رسا و قابل فهم
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
دوره بسیار جامعی بود. مزیتی که داشت زبان ساده و رسای اون بود که بسیار لذت بردم. یعنی میتونم بگم استاتیک براتون قابل فهم میشه. با این شرایط کلاس های مجازی من که خیلی ازش استفاده کردم و کمک کننده بود برام. تشکر از شما
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
آموزش روان بود و اصلا تایم پرت نداشت و اصلا خسته نشدم برای افرادی که میخوان استاتیک رو پاس کنن پیشنهاد میشه.
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
عالی با مثال های کاربردی، آموزش تقریبا کامل بود و هرچیزی که نیاز داشتم رو استفاده کردم
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
آموزش بسیار روان و خوب بود. کاملا مناسب شب امتحان و آزمون. ممنون از مدرس آموزش
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
عالی و جامع. فصل به فصل و نکته به نکته استاتیک با آرامش کامل تدریس شده و در انتهای هرفصل مثال های کتاب بررسی شده که باعث میشه مطالب جا بیوفته. من که راضی بودم
دانشجوی دوره









