×
ribbon

آموزش رایگان نقاشی منظره‎‌ی جنگلی، با تکنیک آبرنگ

در این جلسه سرکار حانم آناهیتا کریمی منظره‌ای جنگلی که شامل درختان، رودخانه، پل سنگی و گل است را با آبرنگ اجرا می‌کند. مقوایی که کار روی آن اجرا می‌شود از برند آرچ و رنگ‌های ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
3.5 (2 رای)
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:14 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان نقاشی منظره‎‌ی جنگلی، با تکنیک آبرنگ

اجرای منظره
  منظره‌ی جنگلی
"74:43  

درباره دوره

در این جلسه سرکار حانم آناهیتا کریمی منظره‌ای جنگلی که شامل درختان، رودخانه، پل سنگی و گل است را با آبرنگ اجرا می‌کند. مقوایی که کار روی آن اجرا می‌شود از برند آرچ و رنگ‌های مورد استفاده از برند میشِن هستند. برای اجرای این طرح از هر دو نوع قلم‌مو با موی مصنوعی و قلم‌مو با موی طبیعی استفاده شده است. در این جلسه از گام اول طراحی یک منظره تا ریزترین جزئیات آن اجرا شده و آموزش داده می‌شود. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher آناهیتا کریمی

استاد آناهیتا کریمی، نقاش و مدرس با سابقه‌ی نقاشی در تکنیک‌های آبرنگ، اکرلیک و آموزش حرفه‌ای انواع طراحی است. ایشان برگزار کننده‌ دوره‌های تخصصی نقاشی به صورت حضوری در آتلیه شخصی، آموزشگاه‌ها و همچنین دوره‌های مجازی آموزش نقاشی و طراحی هستند. وی دارای سابقه شرکت در نمایشگاه‌های گروهی داخلی و خارجی، برگزاری نمایشگاه انفرادی در نگارخانه‌هایی از جمله گالری گلستان، انتخاب اثر در iws کالیفرنیا به عنوان اثر برگزیده توسط داوران، انتخاب و چاپ آثار در کتاب‌های مختلف، سابقه برگزاری ورکشاپ‌های متعدد اجرای زنده نقاشی آبرنگ و اکرلیک در طبیعت برای هنرجویان و همچنین سابقه برگزاری نمایشگاه‌های گروهی با جمعی از هنرجویان در کارنامه‌ حرفه‌ای خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
بهاره دویران 1402-04-20
سلام وقتتون بخیر دوره خیلی خوبی بود پیشنهادی که من دارم این هست که قسمت‌های واضح و قسمت‌های محو درجه شون با هم هماهنگ نیست و از همدیگه فاصله بیش از حد دارند،همین باعث میشه در نهایت نتیجه کار اونقدر که باید طبیعی به نظر نرسه و حس غیر واقعی منتقل کنه. با سپاس از مدرس دوره و مکتب خونه خسته نباشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:14 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)