دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
دوره های استاد سمرباف زاده عالی بود مخصوصا تلفظ صحیح کلمات و تدریس دقیق ایشان ، از این دوره خیلی رضایت داشتم. امیدوارم استاد ، کتاب های داستان بیشتر و همچنین دوره های مختلف زبان مثل IELTS ، GRE و TOEFL تدریس کنند.
دانشجوی دوره
9 ماه پیش
عالیه، با دیدنش علاوه بر اینکه گرامر به صورت ناخودآگاه ملکه ذهن میشه، همچنین نوع تلفظ کلمات رو هم میشه یاد گرفت، به نظرم باید چندین بار دید
شمس الدین قوره جیلی
9 ماه پیش
۴ خوب بود. ولی بنظرم با کتاب داستان های بیشتری باشه، بهتره. چون با یک کتاب داستان چیزی زیادی نمیشه یادگرفت. ولی کلیت خوب بود و مفید
حمیدرضا سرخیل
9 ماه پیش
سلام دوره در سطح خوبی بود.








