دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 6 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
خیلی خوب بود
مجتبی سمنانی نژاد
6 ماه پیش
حسنش به کوتاه بودن دوره و کاربردی بودن قسمتهاست.
دانشجوی دوره
29 روز پیش
دو تا ویدیو اول صدا خیلی ضعیف هست محتوا هم معمولی برای زیر 15 سال مناسب هست بیشتر
زینب جمشیدی
3 ماه پیش
من اصلا این دوره رو دوست نداشتم. برای مرور دیدم که فراموش نکنم کلمات رو که پشیمون شدم. به نظرم ایشون بهتر از این میتونست تدریس کنه و سوتی های تلفظی کمتری داشته باشه. من اگه باشم پیشنهادش نمیکنم
رؤیا رعنا
1 ماه پیش
تلفظ ها اکثرا درست نیست اشتباه دستوری هم در اسلاید رنگ وجود داره در کل برای مرور مناسبه










