دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
اگه واقعا مبتلا باشید و مثل من توهم نزده باشید مفید خواهد بود.
کیانا کلباسی
27 روز پیش
دوره قشنگ و مفید و خوبی بود متوجه شدم که به میزان کم adhd داشتم از کودکی و میتونم به صورت آگاهانه تا حد زیادی مهارش کنم.
مهدی شفیعی
1 سال پیش
خوب
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
بیشتر بحث تخصصی بود. آموزش خاصی برای یک فرد ای دی اچ دی نداشت













