آموزش سؤالات خوب برای فروش بهتر

poster
پیش‌نمایش دوره

در این دوره به شما کمک می‌کنیم تا در مورد مشکلات و اهداف تجاری مشتری خود، بینش کسب کنید و از این بینش‌ها برای راهنمایی سؤالات فروش خود استفاده کنیم. بنابراین شما می‌توانید با پرسیدن ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
3 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:27 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:27 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 جذب مشریان با پرسیدن سؤالات خوب

 شناخت نیازهای مشریان از طریق پرسیدن سؤالات مناسب

 آشنایی با تاثیر نگرش شما

 آشنایی با تاثیر لحن در فروش

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش سؤالات خوب برای فروش بهتر

تاثیر نگرش شما

ایجاد نگرش مناسب برای یک مشتری درمورد مسئله‌ای که در ذهنشان دارند، خیلی جذاب و مشتری را می‌کشاند وسط صحبت بدون اینکه احساس خطری کند، یکی از موارد مهم و اصلی در فروش موفق، توانایی برقراری گفت‌وگو با مشتری که احساس نیاز را بالا می‌برد و تشویقشان می‌کند دست به خرید بزنند، بنابراین در طرح سؤالات از مشتری باید دقت کنید که سؤالات به‌گونه‌ای باشند که به نفع مشتری باشند تا با شما در جواب‌دادن همکاری کنند.

  نگرش مناسب در ارائه شما
مشاهده
"03:53  
  ساخت سوال از نگرش‌ها
مشاهده
"03:34  
  ارزش‌گذاری تاثیر
مشاهده
"04:55  
شناسایی نیازهای مشتری

در این فصل به شما خواهیم گفت که چطور نیازهای خریداران یا مشتریان را شناسایی کنید و سپس در موردش با آنها صحبت کنید و رازهایی در این حین وجود دارد که شما بتوانید با طرح پرسش مشکلات آنها را روی میز قرار دهید و ذهن آرام مشتری را به چالش بکشانید تا در نهایت منتهی به خرید شود.

  درک تهاجمی
مشاهده
"04:19  
  شناسایی کوه یخ (مشکلات پیش روی مشریان)
مشاهده
"04:11  
  خلاصه‌ی مطلب
مشاهده
"02:54  
تاثیر لحن

در این فصل به شما گفته می‌شود که لحن فروشنده بسیار مهم است به طوری لحن تا حد زیادی می‌تواند باعث جذب و یا دفع مشتری شود!

  حفظ آن در مکالمه!
مشاهده
"02:07  
سخن آخر

در انتها به شما تاکید می‌کنیم که بر روی علایق و سلایق و مشکلات پیش روی مشتریان بیشتر مطالعه کنید و وقت بذارید تا سوالات اساسی فروش را بهتر بپرسید و  به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کنین.

  گام بعدی
مشاهده
"01:27  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در این دوره به شما کمک می‌کنیم تا در مورد مشکلات و اهداف تجاری مشتری خود، بینش کسب کنید و از این بینش‌ها برای راهنمایی سؤالات فروش خود استفاده کنیم. بنابراین شما می‌توانید با پرسیدن سؤالات درست، ارتباط ایجاد کنیم، اعتبار ایجاد کنیم و به‌علاوه، در مورد عمیق‌تر کردن و ادامه مکالمه، برای تعاملات فروش موفق‌تر و روابط طولانی‌تر، مشاوره دریافت کنید. همچنین تو این دوره کمکتان می­کنیم چیزهایی بکار ببرید که برای مشتریان بیشترین اهمیت را دارند تا بتوانید سؤال‌هایی مطرح کنید که مشتریان از جواب‌دادن به آن‌ها حس خوبی داشته باشند و به مشتری کمک می‌کند بفهمد شما آنجا هستید که واقعاً کمکش کنید، نه اینکه فقط صرفاً یک چیزی به آن بفروشید!

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Jeff Bloomfield

جف بلومفيلد (Jeff Bloomfield) مربي فروش، مديريت و نويسنده فروش مبتني بر داستان است. جف بخشی اعظمي از حرفه خود را در Genentech، در نقش‌های مختلف رهبري فروش و بازاريابي صرف کرده است. او بنیان‌گذار دو شرکت مشاوره‌ای Braintrust  و Apex Training & Development است و به مخاطبان در موضوعات مديريت، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تأثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاريابی صحبت می‌کند. جف کتاب "فروش مبتني بر داستان" را نوشت و چندين شرکت Fortune 500 را در زمينه فروش و مربيگری مبتنی بر داستان آموزش داده است و به‌ عنوان مربی اجرايی براي مديران ارشد شرکت‌های Fortune 500 ایفای نقش کرده است و با استراتژی، فروش و بازاريابی و رهبری براي شرکت‌های مختلف؛ از ده تا ده‌هزار کارمند را آموزش داده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:27 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:27 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی