آموزش شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D

poster
پیش‌نمایش دوره

افرادی که قصد یادگیری کار با دوربین عکاسی در استدیو در زمینه‌های سرعت شاتر، ایزو، دیافراگم و … را داشته و همچنین نیازمند دانستن اطلاعات کاملی از نور همچون، فاصله مورد نیاز از سوژه، ارتفاع، ... ادامه

برگزارکننده:  آکادمی نیک‌درس  آکادمی نیک‌درس
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:06 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:06 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 شبیه‌سازی نسبتا واقعی از محیط استدیو

 اصول نورپردازی

 مفاهیم مربوط به دوربین

 نحوه چیدمان صحنه جهت بازدهی بالا عکس‌ها

سرفصل‌های دوره آموزش شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D

شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D
  معرفی نرم افزار
مشاهده
"16:19  
  تنظیمات دوربین عکاسی در نرم افزار
مشاهده
"12:06  
  تنظیمات کاراکتر در صحنه
"13:06  
  تنظیمات نور در صحنه
"12:55  
  آماده‌سازی صحنه جهت خروجی‌ها
"12:24  

درباره دوره

افرادی که قصد یادگیری کار با دوربین عکاسی در استدیو در زمینه‌های سرعت شاتر، ایزو، دیافراگم و … را داشته و همچنین نیازمند دانستن اطلاعات کاملی از نور همچون، فاصله مورد نیاز از سوژه، ارتفاع، دمای رنگ و نور، شدت نور و … هستند به همراه نحوه چیدمان صحنه جهت بازدهی بالا، این نرم افزار می تواند بسیار کاربردی باشد.زیرا راه اندازی استدیو عکاسی، نیازمند هزینه نسبتاً بالا بوده و همچنین دانستن امکانات مورد نیاز جهت استفاده صحیح نیز جزء ملزومات استدیو است. قبل از راه اندازی استدیو، با استفاده از این نرم افزار می‌توان شبیه سازی نسبتاً واقعی از محیط استدیو را داشته و امکانات مورد نظر را فراخوانی نموده تا در صورت لزوم اقدام به تهیه آنها گردد.

همچنین در این آموزش به اصول نورپردازی و یا مفاهیم مربوط به دوربین به صورت بسیار مختصر پرداخته می‌شود. پس از گذراندن این آموزش، شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای یک استدیو را مدیریت نموده و همچنین کار با انواع دوربین های عکاسی و نور را نیز فراگیرید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا سعادتی

محمدرضا سعادتی دارای کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بوده و همچنین دارای رتبه دوم کشوری در المپیاد ملی و مهارت و نیز کمک مربی این المپیاد می‌باشد. وی سابقه فعالیت در پروژه‌های هوشمندسازی منازل (BMS)، هواپیمای خورشیدی، تیم رباتیک فوتبالیست، تیم طراحی میکرولنز موبایلی و چندین پروژه دیگر را دارد. تسلط کامل ایشان به نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک همچون، اینونتور، سالیدورک، اتوکد، NX و … باعث گردیده که ایشان بتوانند با کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی صنعتی زیادی همکاری نمایند. همچنین ایشان در مجتمع فنی تهران و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان‌های مختلف در زمینه‌های مهندسی مکانیک و انیمیشن‌سازی سابقه تدریس دارند.

 
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  آکادمی نیک‌درس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:06 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:06 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)