دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 8 دانشجو
محمدرضا فراحی
3 روز پیش
برای حضور در مصاحبه خوب بود
شادی نوس نادرانی
4 روز پیش
عالی
زهرا مدنی
5 روز پیش
عالی
ملیکا شورگشتی
6 روز پیش
عالی بود . به شخصه ترس زیادی داشتم برای اینکه چون رزومه ندارم ولی با این دوره ترسم ریخت و احساس بهتری دارم. ممنون از دوره خوبتون
سعید قلی نژاد
7 روز پیش
مدت دوره کوتاه و بسیار پر بازده

